dimecres, 31 de desembre del 2008

VIDEOCLUB ( Nova Seccio )


LOS SURFISTA NAZI DEBEN MORIR




Be, abans que s'acabi l'any, vull obrir una nova seccio al blog.
Crec que es molt necessari, aixi teniu material audiovisual que tot bon sectari ha d'haver vist almenys un cop a la vida abans de morir. Tots aquests titols els podreu torbar al videoclub mes gran del mon, el emule.
Intentare mantenir la seccio el millor que pugi, almenys una entrada l'any.
Doncs be, per començar un classic entre els classics.

LOS SURFISTAS NAZIS DEBEN MORIR.

Una gradiosa produccio de serie Z, de la magnifica productora Troma de nova york. Productora en la qual vaig tenir el privilegi de treballar durant un mes, fins que em vaig adonar que no tenien inteccio de pagarme. Llavors molt amablement els vaig enviar a pendre pel cul, pero aixo no treu que va ser molt gratificant.
En fi, la pelicula tracta sobre un futur post apocaliptic on la gent que domina el mon son surfistes.
I resulta que hi ha una banda de surfistes neonazis que volen controlar el mon.
Tot un seguit de desproposits i escenes classiques ( que no em parlare aqui per que si no perd molta gracia ) en una grandiosa produccio.

Us deixo el primer minut de la peli, aixi podeu començar a gaudirne.







Com podreu comprobar es ultraviolenta i gore.
Espero que us agradi la nova seccio.

El vostre Papa de roma preferit que us vigila i estima
RATZINGER Z

Que paseu un bon i sectari 2009.

Post-data: TUPE COLLONS !!!! PORTAM LA SAMARRETA !!!!!! ( el pastor coneix la meva identitat secreta )

2 comentaris:

tooldesign ha dit...

m'encantaaaa!!!

vui fer-me surfista!!!

Kryten ha dit...

Més que un film! un estil de viure, adoctrinaré la meva filla com una surfera nazi i així serà algú a la vida! JAJAJAJAJAJA