dilluns, 15 de desembre del 2008

ANTIMADRIDISTA


Vull fer aquest escrit que crec no interessara a ningu, pero be, es igual.

Nomes vull dir la rabia i fastic que sento pel reial madrid i tots el seus seguidors. Hi ha gent que diu que si el madrid no existis l'hauriem de crear, be, jo penso que no. Que no hauria d'haber existit mai. QUE S'AHURIA D'EXTERMINAR.
Representa tota la merda espanyola i xarnega, representa tota la caspa de la puta espanya, representa la dreta espanyola mes feixista.
Em fot tant de fastic, que quan el fill de puta d'en de la red l'hi va agafar un yuyu, vaig desitjar que es moris ell i tota la seva familia. Tant de fastic, que acabo celebrant mes les seves derrotes que les nostres victories.
El madrid em fa ser pitjor persona. M'altera.
El dissabte vaig patir com feia temps que no patia. Quan l'Eto va marcar, em vaig destrossar el braç fent botifarres a la tele, la dona es va emprenyar dels crits que fotia, i quan en Messi va marcar i vaig veure aquell italia fill de puta menjarse el pal, vaig riure com mai.
El madrid es un cancer i els seus seguidors una metastasi.
MORT AL MADRIDISME I A LA GENT DEL MADRID.

I res, son quatre pensaments que tinc aquest mati, no sabia on dirho, pq ningu m'enten i ho he dit aqui.

Post Data: Michel Salgado, espero que tu i la teva familia us podriu !!!

Uff, que a gust m'he quedat. Igual que despres d'una bona cagada.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

em sembla perfecte però... qui coi ets??

pastor amb guants de belcro ha dit...

JO SE QUI ÉS.
ÉS UNA BARREJA ENTRE EL PAPA DE ROMA I EN MAZINGUER Z.
HI HAN ALTRES VERSIONS CON NAZINGUER

Kryten ha dit...

Sí és l'anònim perpetu, l'únic i inigualable anònim de tots, altrament anomenat RATZINGER pels germans.

Anònim ha dit...

El F.C. Barcelona manipula els sentiments dels catalans amb les cuatres barres i la creu de sant jordi. El Barça juga amb els espanyolistes. Haurien de baixar a primera catalana. Sempre amb els seus bons abrics del Barça i les seves bufandes. Que mirin el partit sota cubert! Ens ha agradat molt la vostra pagina. Firmat
P.V.C

Anònim ha dit...

P.D.: P.V.C no te pagina www. pero si que tenim un correu electronic per si voleu escriurens:
Plataforma.V.C@gmail.com

Gmail es molt segur, vaja.