dijous, 11 de desembre del 2008

REUNIÓ AVUI


AVUI DIJOUS A LES 20h
A CAN NYAM
-CONFIRMAT-

11 comentaris:

Kryten ha dit...

Cipot i pelli, se que us vau emprenyar molt, però va ser un puto mal entès, si no podeu venir, vale, però si no venir per lo d'ahir, ja us val.

Anònim ha dit...

no fotis la pota Balowski...

estalvia't comentaris

Kryten ha dit...

explica't, jo no hi aniré pk no puc i si fos a Palamós tampoc podria. Allà es podrà decidir lo de la quina i tot el que heu dit al dematí de la ultima reunió.
Si estic fotent la pota m'és igual, ja hi estic acostumat, ara vosaltres esteu cabrejats per lo d'ahir i sinó demostra-ho, ves-hi i cagat en la puta mare kels va parir.

tooldesign ha dit...

jejejejjeje! jo cada dijous soc a aquest bar pertant si q hi sere, pro jo fare el de costum...
i jo emprenyat no pq soc del poble i no em costa res, pro si hagues hagut de anar a palamos putser si, i si ara s'hagues canviat el lloc de la reunio per un bar de palamos segur q no vindria pq jo tb tinc els meus problemes i no estic per anar donant voltes quan es demostra qno hi ha compromis!!

inga salut icervesa fresca!!

només un, blau, groc i degà!!*!!

Kryten ha dit...

tiu que alguns tenim familia, tinc uan nena ke esta fotuda i la berra de la meva dona avui arribara tard, com jo n'hi ha uns quants, avegades no és uan qüestio de compromis. al menys no és el meu cas. És uan qüestió de prioritats is em dius ke hi ha uan reunio de la penya i tinc la nena malalta no hi anire, però si em dius que la Candy m'espera al xarrup amb la maduxeta a la mà, possiblemt trobi un camgur, jajaajaj (es broma) tampoc podria anar a la maduixeta. Mira que cadascu faci el ke vulgui, però nbo ens emprenyem pk en moments de crisi, i el Palamós està en infracrisis, hem de fer pinya tots i apretar els collons per tirar endavant.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Balowski encara no has après de sudar dels anònims?

Anònim ha dit...

xD jajajaja

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Per cert:

Jo casi no puc venir als partits imagineu entre setmana, això de currar a Barna com que m'ho posa una mica difícil!! Estaré d'acord amb tot lo de la reunió menys el que proposi el Dr_Tupé (si és que hi va...)

Anònim ha dit...

no hi vaig

Anònim ha dit...

anònim menja't les cacones d'en Sistuch cabró!!! dóna la cara!! que segur que ets del girona!!!

Kryten ha dit...

Reporto el que es va dir a la reunió al blog de la penya.

Cipot et vaig trobar a faltar, però no et culpo després del malentès del dimecres.