dimecres, 10 de desembre del 2008

BUKKAKE UDON



Per fí envasat al buit per escorres a al cara de les fèmines agraciades en cualsevol moment i en quasevol estat ,tots sabem què passa quan es desencaixa la mandíbula! jejeje (M'ha semblat sentir al final "hínchate a bukkake udon"?)

REFLEXIÓ: Per què collons les catalanes no són així d'entregades als seus homes? Començo apensar que m'he equivocat de nació per viure-hi, si mai trobés una dona tan simpàtica, com canviaria la pel·lícula! La meva parenta mai m'ha portat el plat a taula amb tanta gràcia i alegria. La majoria de vegades me'l rebot si no és que me'l he de fer jo!

4 comentaris:

Kryten ha dit...

no sé que em passa no puc parar de veure'l una vegada i una altra! QUE ALGÚ M'ATURI!!! PIETAT!!!!!
AJUDA GERMANS!!!!!!!!

Anònim ha dit...

jajajajaja!! la passió per el bukkake ens ha posseït a tots!!! la Candy ja només es fa mascarilles de lefa per la cara i pel cabell!! i nosaltres només busquem les fèmines més degenerades per esquitxar-les totes elles d'esperma calentona!!!!

Kryten ha dit...

Déu, quan més ho miro més m'enganxa!

Mr.VetSon ha dit...

JAJAJJA! BONISSIM!