dissabte, 13 de desembre del 2008




Tenim taula guardada a les 21:00 al 33

11 comentaris:

Coquito Rodrigues ha dit...

5a0 pro si guanyem 1a0 de penal injust a l'últim minut i amb en Michel Salgado expulsat ja em conformo...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Cunyao us trucare des de el camp!!

Like a Rolling Stone... ha dit...

Digali a en Guardiola de part meva que està molt bo

Like a Rolling Stone... ha dit...

Estic molt nerviós...

sala i martin ha dit...

estic a girona i no vindré, obviament. Encara què ja tinc la samarreta "de mi selección" amb el 7 a l'esquena!!! jajajajaja
VivA EgpaÑa
PD: encara que això no té res a veure amb el partit.
PD: a la porra he posat 1-3 que era l'únic resultat que quedava. Qué sóc economista!!!

Hayley ha dit...

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

merda!! la candy s'ha registrat!!! noooooooooooooooooooo!!!

Hayley ha dit...

jajajaja

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ohh! Welcome Candy!

Anònim ha dit...

Sempre em quedarà el missatge anònim per dir cosetes a en Balowski... muac!

Kryten ha dit...

Benvinguda Candy, grrrrrrrr