dijous, 11 de desembre del 2008

CANDY


JO, LA CANDY, ME LA
IMAGINO AIXÍ :P

13 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajaja
jajajajaja


sóc morena xD

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Tens a en Balowski boig, i això que no et coneix!!!

L'Hetero ha dit...

Joder! ja m'agradaria a mi! xD

Anònim ha dit...

metro gay

Anònim ha dit...

metro ets una frog

Anònim ha dit...

ets una frog frog everywhere under the table and under the chair

Anònim ha dit...

Candy, ets morena i.. ja t'agradaria a tu tenir aquest parell de tetes!!!!

la Candy pertany a la sección arroz largo del PLABELL!!! n'estic segur!! els membres del PLABELL ja saben que vull dir!

bukkake a la Candy!!

Kryten ha dit...

Bé nois acabo d'enviar la sol·licitud a en Vetson, em penso que haig de dir a tots aquells que pensaven com jo que la Candy no és un tiu, és una dona i sembla prou malalta per ajuntar-se a la secta. Òbviament no sap el que es fa, però bé, ens soms tants!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

JOder, que ja tho vaig dir jo que era una noia, si la coneixen tots els de lhermandad menys tu i jo!

Anònim ha dit...

Ostres Especulador, és veritat, no us conec a vosaltres!!
Suposo que rebré un mail o algo que em donarà nom d'usuari i contrasenya o així no¿?

frogs frogs

Kryten ha dit...

Sí, en Vetson t'enviarà un correu amb un link quan el cliquis tindrás permís per editar.

Mr.VetSon ha dit...

jaja! sembla quelcom serios!

Hayley ha dit...

jejeje ja no em plagiareu més els coments....jejejeje ueee!!!