dimecres, 10 de desembre del 2008

ATENCIÓ!! CANVI DE LLOC DE L'ASSAMBLEA!!

al final hem decidit fer-la en el lloc que veieu a Continuació, és troba a la ciutat de Lhasa, la ciutat que veieu al mapa amb un punt vermell, hem trobat un garito que està molt bé i sempre ens quedarà més aprop que Pals, oks??? podeu venir amb tren, amb ruc català o a peu (en aquest últim cas, porteu raquetes de neu i provisions per el viatge). Perdoneu les molèsties.








ens veiem alla,oks? jo ja vaig sortint que si no, farè tard...


10 comentaris:

Kryten ha dit...

Em sóna, molt sutil Cipot!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo vindré amb la furgoneta, així ja la vaig catant...

pastor amb guants de belcro ha dit...

NO HAS DIT A QUINA HORA

Like a Rolling Stone... ha dit...

Hòstia guay perquè jo ahir per la nit em vaig liar i vaig acabar aquí, guardeu-me un lloc per tornar

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Rockstar a xuparla que tu ets del Calonge!!!

Anònim ha dit...

ojete

Mr.VetSon ha dit...

jo conec un bar de montaditos a Yaounde ke està molt bé de preu i a més són ultres del camprodon. molt bona gent!

Sant Judes ha dit...

Jo conec un sherpa Tibetà que actualment resideix a Nova Caledonia, que m'ha dit que coneix un bar per allà que està molt bé, que ens el deixa per ferhi la reunió, es fàcil arribar-hi.

Agafes un avio fins a roma que et portarà a Budapest, d'allà, un ferrocarril comunica amb l'aeroport de Ghenirtuig, on cada 3 dies hi passa un altre avió que va a parar a Pekín, i d'allà fent autostop es pot arribar a la part septentrional, on un ferri que passa els dies pars coincidents amb lluna nova ens pot portar a l'illa de nova caledonia, allà ens hi espera un taxi.

La reunió es d'aqui mitja hora!!!

· anna · ha dit...

jajaja sort qe teniu la furgo per cap d'any!

Coquito Rodrigues ha dit...

Hermandad Express!!!