dimecres, 10 de desembre del 2008

BANDERA HERMANDAD (LA MEVA PROPOSTA)

16 comentaris:

Anònim ha dit...

visca el Barça

Anònim ha dit...

es la cosa mes gotika ke he vist mai.

no sembla res de futbol,sembla un concert de SLIPKNOT!! o com es diguin akells.

Anònim ha dit...

per cert

no tens gaire feina ANNA!! pel ke veig

Kryten ha dit...

Si que tinc feina,el que no tinc són ganes de fer-la.

Ah! jo no sóc l'Anna, ni la Candy, encara que per aquest parell seré el que vulguin! arf-arf-arf...(babas llafiscoses per terra);)

Kryten ha dit...

I KUKKAKE ALS ANÒNIMS I ANÒNIMES!!!

Anònim ha dit...

alcaldessa paga putaaa!!

Anònim ha dit...

xD

Vull un nick registrat q sinó me la jugueu amb els comentaris xDD

Kryten ha dit...

saps com es fa? obre un compte de correu gmail i el redirigeixes al teu compte de dorreu usual, llavors li demanes a en mendi que t'enciï una invitació per poder editar en el blog.

Encara que potser millor no ho facis així podre seguir sommiant amb els missatges que escriuen en nom teu! AJAJJAAJ

Anònim ha dit...

jajajajja

ke maligne Balowski xD
ja tinc conta gmail oberta! ara ke?

· anna · ha dit...

jajaj MULTA-DANI, et salves perquè no sé de què cullons em parles. jasjs engega el mòbil!

· anna · ha dit...

qe series el q vulguin? no saps pas d'algun gos per fer-me de reposapeus quan m'escarxofo al sofà? jajajaja qe lleig.. ok ok perdó..

Anònim ha dit...

ostres kina bona idea little devil xD

Kryten ha dit...

guau-guau-guau...
(mmm. el peusss... mmm... llepar...) ;)

Candy, ara envia un correu a penyasportpalamos@hotmail.com que et posaré amb contacte amb en mendi perquè t'enviï l'invitació al blog.

Kryten ha dit...

lo del correu de la penya és per no posar adreces aquí, doncs facilites la feina als spiders (robots de busqueda per afegir spam a les adreces de correu que troba) i als capullos que puguin llegir el blog i donar pel sac.

tooldesign ha dit...

si pro b que as posat xarrup de pals i l'hora i tot, aixi q ens poden venira veure tranquilament!! i mes pels q estan sempre alla!!aquest temes han de anara l'altre blog, sempre pendent de aixo pro mai u fas tatu!! i amb els noms igual q per algu tenim nick!!

Kryten ha dit...

ok emporium, tens raó.