dissabte, 20 de desembre del 2008

COSES QUE ODIO - 3era ENTREGA, els operadors automàtics



Fa dies que intento pagar una malnascuda factura pendent de ORANGE trucant al número de la companyia que em diuen que truqui, cada vegada em surt la maquineta, donant-me instruccions: Que marqui el dni, el numero de telèfon, el meu nom, el numero de tarjeta, la data de caducitat, el número de 3 xifres de darrera, por favor puede repetir-lo...i quan porto 10 minuts de rellotge em diuen LE VAMOS A PASAR CON UN OPERADOR, després d'escoltar el fil musical (digne del caribe mix 4) s'hi posa un paio, al que m'agradaría faltar al respecte, peró no ho faré, ja que no esta bé ficar-se amb els retrassats mentals i/o border lines.
Et torna a demanar totes les dades que has estat explicant a una màquina, i al final et diu que avui no els hi funciona, que no poden fer-ho, que siusplau torni a trucar pasats uns minuts.

Aquests minuts es converteixen en hores, les hores en dies, i el meu odi creix de tal manera que juro que avui conegués algú que em diu que treballa a ORANGE, i no els deixaría acabar la frase que ja l'hauría apunyalat a la retina amb una daga rovellada de coleccionista fins a injectar-li el maleït tetanus a les entranyes (potser després l'esbudellaría)


Per tant, nomès era per dir aixó, que odio a mort aquest coi de contestadors automàtics.



p.d: Em tallarán la linia, qui vulgui comunicar-se que escrigui al blog que ja sabeu que el miro amb constància i regularitat.

10 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

DR TUPE HA TORNAT!!!!

Kryten ha dit...

TUPEEEEEEE! QUANT DE TEMPS!!!!
ARA NOMÉS FALTA QUE TORNIN TOTS ELS ALTRES QUE EM TENIU ABANDONAT, L'ALTRE DIA ESTAVA TAN AVORRIT QUE FINS I TOT VAIG POSAR-ME A TREBALLAR!!!!

Kryten ha dit...

Certament quan més mongòlic em sento ès quan parlo amb un robot de les companyies de telecomunicació, tot plegat és tant absurd! UNA PUTA MÀQUINA!

Anònim ha dit...

Dr_Tupé's Return

RURAL NOIS ha dit...

si te sirve de consuelo yo tengo un problema similar con telefonica

putas makinas infernales!!!

pastor amb guants de belcro ha dit...

JO QUAN M´HO PASSO BE,ÉS QUAN EM TRUQUEN PER OFERIR-ME INTERNET.ME´N FOTO DELS OPERADORS.ELS DIC QUE TINC CONTRACTAT L´INTERNET AMB FITOR-TELECOM,I QUE TINC 20 MEGUES PER 20 EURUS AL MES,PERÓ QUE SI M´HO FAN MÉS BARATO HO CANVIO AMB ELLS.ÉS QUEDEN MOLT CARDATS I ET DIUEN QUE JA NO ET MOLESTARAN MÉS

Sant Judes ha dit...

fitor-telecom joasojasjo

sala i martin ha dit...

Dr Tupe truca a Amena!!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Oiga perdone, es que mi perro se ha comido el movil y esta vibrando por el piso....

pastor amb guants de belcro ha dit...

TUPE,JO TINC UNA ALTRE IDEA DE "COSES QUE ODIO":PERQUE A LES TIES NO ELS AGRADA QUE ET CORRIS A LA CARA I A LES PELIS SEMPRE HO FAN I SEMBLEN CONTENTES?
SI HI HA ALGUNA QUE LI AGRADI,QUE M´HO DIGUI,QUE ELS REIS PASARAN ABANS D´HORA