dimarts, 9 de desembre del 2008

BANDERA SECTARIA

molt bona nit!! (perdoneu l'hora pro soc el q mes s'avorreix)
aqui us presentu una possible proposta de bandera (o pancarta) de la hehehermandad!!
s'accepten idees (realitzables), ja que encara es pot modificar!!
en cas que es vulgui fer, que mu digui el presi o un responsable x ferla fer (i pagarla al fabricant es clar!!), i jo li envio l'arxiu.
despres l'arxiu s'ha d'enviar a en bravo i les fara fer. parleu am ell per saber el q costa i tot aixo!! ingan,

un, blau i groc !!*!!

13 comentaris:

tooldesign ha dit...

veig q te un petit fallu al marge dret!! tranquiiiiiils!!

Kryten ha dit...

jo tinc el correu de'n bravo ,encara que crec que és millor parlar-hi directament al camp.

M'agrada la idea, però tinc jacksonfòbia, com a símbol provocador crec que dona la talla, tot i que crec que hi podria haver alternatives prou considerables.

Jo ho sento però tinc debilitat per l'aguiluchu blau i groc, nuse... ja hi pensaré.

Anònim ha dit...

home, però com hi fots el pederasta aquest!!! a la pancarta ha de sortir la madeleine!!!!!!

Anònim ha dit...

però es que també li falta ambigüitat!! li trobo a faltar un 44...

pastor amb guants de belcro ha dit...

69

Anònim ha dit...

i també crec que les lletres haurien de ser gòtiques!!!

ambigüitat!!!

Kryten ha dit...

si les lletres gòtiques a favor, en jackson no m'acaba de fer el pes, abans i fotaria lletres i prou. O un escut del Palamós degradat i en colors B/N.

Anònim ha dit...

vaginesil

Anònim ha dit...

compra'n tres pots que vinc!!!!

plataforma bukkake a la Candy!!!

Anònim ha dit...

em pica la xona

Anònim ha dit...

abans que ho sapigueu per algu altre, prefereixo dir-vos-ho jo...

ja fa temps que sortiem d'amagat però ja n'hi ha prou!!! em caso amb el republicà i esperem un fill.

si és nen vull que sigui guapo com sun pare i si és dona, vull que sigui verge i bruna fins el matrimoni com jo!!!!

Kryten ha dit...

AJAJAJAAJAJAJ!!!!!! tindrem republicanets petits corrent per la grada!! AJAJAJAJAJAJAJ

Anònim ha dit...

jajaja ke kabrons... xD no utilitzeu el nom de Candy amb va xDD

Grrr....