dimarts, 16 de desembre del 2008

IMPORTANT!!

Estic molt preocupat!! Què li passa al Dr Tupé, porta un dia o més sense dir res al blog. No és normal que en 5 post no faci cap comentari, està tot bé? T'has quedat sense Internet? O directament sense feina i per tant no estàs 24 h davant l'ordenador?

Mamba negra, per casualitat no en sabràs res? Aquest blog últimament es manté de tu, la Little, en Roger de Flor i en Balowski, però sense el seu màxim exponent no és el mateix. Cap post absurd, cap comentari, des de les samarretes no dius res!! I això és preocupant!!!
Per cert Mr VetSon crec que podríes fer una nova enquesta:
COM ACABARÀ EL FURGOTOUR?
A) Tots a la presó
B) Sense furgoneta
C) Tots a l'hospital
D) Sense furgoneta
E) ........
F) .......

8 comentaris:

pastor amb guants de belcro ha dit...

ATENCIÓ,ATENCIÓ,QUE EN XARNACH L´HA SEGRESTAT I L´ESTÀ SODOMITZANT AL WATER DE CASTELLET

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo crec que està amb la Madeleine...

Anònim ha dit...

En tupé encara és viu i està bé, no us preocupeu. El que passa és que s'està desintoxicant de l'hermandadadicció.



Fent referència a l'enquesta dic que simplement no torneu xD

Kryten ha dit...

sí? tu ens deus esser l'antídot! JAJAAJAJAJAJ

Anònim ha dit...

haahhahahahahahahhahahhahahha

pastor amb guants de belcro ha dit...

jijijijijijijijijiijijiijijiiijijiijijij

Anònim ha dit...

a mi em fa tanta por que em sembla que un cop a la furgo.... que em deixin a la primera casa de meuques que trobem i a la tornada (si es que tornen) que em recullin!!

per cap d'any toca pagar!!!

RATZINGER Z ha dit...

caca