dimarts, 16 de desembre del 2008

CRÒNIQUES SECTÀRIES (Vol.II)

Aquesta crònica vol anar més enllà del Sopar dels Idiotes de Francis Veber on Jacques Villeret era una bon home no tan idiota com semblava però si prou malastruc per fotra la festa enlaire. Aquest sopar en tot cas va ser dels Malalts i no premeditat com el de la peli. Una confluència atzarosa d'esdeveniments va promoure el caldo de cultiu necessari per arribar a aquestes magnituds de cinisme. Mentre la resta de la colla estava hipnotitzada per la televisió mirant el Barça, el Tupé, la Mamba Negra, en Roger de Flor, la Dirty Little Evil i jo fèiem petites incursions a mode converses que finalment ens van portar a un bon tip de riure. El sopar es va amenitzar amb la assistència del no-sectari del "cap net", el nom del qual no recordo i no tinc pas clar si ho vull recordar. Va ser una experiència colpidora i realment sorprenent i em porta a concloure que no es poden deixar en l’oblit de la memòria grans frases com:

-Organitzaré un concurs de culturisme en una discoteca per cap d’any…
-Si tingués una filla la tancaria en una cambra hiperbàrica…
-Jo vaig compondre una nadala amb èxit… era una nadala?
-Em faré compositor de Sardanes…
-l'existència de marcians a l'espai és un invent del capitalisme per mantenir el poble amb por...
-Si tingués calers m’apuntaria a un Gimnàs…

o
-Totes les catalanes són massa iguals…no són diferents.

Em vaig exprimir el cervell per intentar comprendre què li debia passar pel cap en aquells moments per dir aquestes grans asseveracions. Mentre m’adonava que la meva pròpia demència es veia empetitida per la inmensa capacitat psicòtica que l’alcohol donava a la medicació del paio en qüestió. Això si és que se l’havia pres, que no ho dubto després de veure com li tremolaven els músculs facials mentre et mirava fixament amb desig compulgit d’estripar-me l’abdomen amb la mitjana trencada de cervesa que dúia a la mà, per després cagar-se dins el budells. Finalment no ho va provar, per sort meva i de l’amo del 33, qui hagués tingut que netejar l’escampadissa de merda i sang del terra.

El punt àlgid de l’encontre, per mi, va ser quan va fer un comentari poc encertat sobre la vestimenta de la little evil, en aquell moment jo m’esperava que ella li fotaria un mastegot que li tremolarien les orelles en sèries successives determinades per una funció de tendència infita, però altre cop la sorpresa es va mostrar en la nostra germana, qui va respondre amb l’experiència pròpia d’una persona avesada a tractar amb malalts severs… va anar a la barra a demanar un altre cubata! Em va deixar a l’espectativa del no res. Més tard, em va fer entendre que ja hi estava acostumada, després de veure’l donar-se cops de cap a la paret, ara ja tot li relliscava.

Per la seva demència desmesurada i consumada crec que és mereixedor d’un petit bukkake de simpatia enmaltatida!

49 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

El persontatge que deieu és en Xarnach? Va aparèixer a mig sopar?

Kryten ha dit...

Pitjor! al començament, de fet ja hi era quan va arribar... JOJOJOJOJ

Anònim ha dit...

jajajajajaajaja!!! quin personatge!!! quina perla!! i havent sopat va venir al Kingat i l'endemà al camp!!! ajajaaja!! em va comentar que tenia com a missió, perseguir en Balowski sense perdre-li el rastre en cap moment... fins que arribi el dia en què els seus superiors li donèssin les ordres de fer-li un bukkake i després degollar-lo com un xai!!!

Kryten ha dit...

calla,calla, abans vull fotrem una bona fumada per cap d'any, encara em quedaré sense res, cagum tot! Cagum el qui ho fa i no ho diu i la puta neu dels collons!

Anònim ha dit...

Us vau fixar en la seva manera de fumar???? Era flipant com xuclava i després deixava anar al fum súper a poc a poc i semblava que pensés: OOOOOOhhhh que béeeeeeeeeeeee.


A mi em feia(i fa) por. Me'l mirava pensant: ara ve quan ens mata.

Kryten ha dit...

Mamba... IDEM!

Anònim ha dit...

Va dir que organitzaria un concurs de culturisme per cap d'any????

Kryten ha dit...

Sí, sí, i el pitjor de tot és que en aquell moment jo encara no sabia quin grau d'enteniment tenia el meu interlocutor, terrible Mamba, terrible! JOSJOSJOSJOS

Anònim ha dit...

Jo encara flipo amb aquest personatge ehhh.

D'entrada ja em vaig quedar perplexa només de veure com fumava, sense paraules.

I llavors que anava dient frases desentonades...


Quan més por em feia era quan reia. Semblava que se'ns hagués de cruspir a tots

Kryten ha dit...

A mi m'impressionava quan se't quedava mirant sense dir res, pk ell fèia l'esforç de somriure per a no intimidar, però els seus ulls eren un poema, la ràbia que transmetien ofuscava tots els seus intents de sociabilitzar-se. En conec un com ell, però a diferència del nostre contertulià fa dos metres d'alt i està molt i molt quatrat. La veritat és que em vaig contenir una mica, però no gaire pk si anaven maldades m'en vèia un cor amb ell, el just per no ofendre. El que sí és cert, és la mesura fel triatge de les paraules de l'escrit, doncs conec la naturalesa obsessiva i si mai trobés el blog, he pensat de provocar-li el mínim dany possible. Però té tela el paio! Déu n'hi do!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Oh! Perplexa!! Això si que és bon us del lèxic!!

Kryten ha dit...

A mi m'agrada el mot espèculum! JAJAJAJAJAJAJAJAAJAJ És tant representatiu de l'Hermandad! AJJAJAJAAJJAJAJA

Kryten ha dit...

Per cert, algú recorda alguna frase mítica que no hagi posat a l'escrit?

Anònim ha dit...

Doncs Balowski no recordo pas cap frase més. En va dir més?

Per poques que en digués em van "impactar" igualment.

El meu cap em sembla que no comprenia el què estava passant i per què de cop i volta hi havien frases que no lligaven amb la conversa

· anna · ha dit...

jajsajasjsasja qè coi va dir d la meva vestimenta? ni em vaig percatar!!! recordo una frase seva cèlebre dels temps dels cops de cap a la paret qe era algo així com... "l'existència de marcians a l'espai és un invent del capitalisme per mantenir el poble amb por", tot un científic. el millor és qe les deixa anar quan menys te l'esperes! jajaja
també recordo que una vegada després d'una discussió terrorífica d'ell contra tots i utilitzant la seva poca traça en saber estar vaig aconseguir que anés a robar-nos una caixa de cerveses a l'hotel on curràvem i ens la portés a la casa, després va pirar sense imutar-se. des d'aleshores no eh tingut cap més incident amb ell (bé, me n'he saltat alguns) però el qe realment desitjo ara és que no llegeixi el blog!

Anònim ha dit...

Dirty little devil, si ho llegeix et vindrà a buscar a casa teva. Tard o d'hora et trobarà.

· anna · ha dit...

bueno i si el llegeix.... HOLA GUAPO QUÈ TAL? ENS VAS CAURE MOLT BÉ A TOTS.

· anna · ha dit...

ESTÀS MOLT INTERESANT A LA FOTO. JSAJSAJSJ

Anònim ha dit...

Dirty little devil,si li tires tants piropos potser serà pitjor.

Kryten ha dit...

No patiu, no ens vam riure d'ell, el pitjor per el nostre amor propi, és que vam riure amb ell. Ell almenys està en tractament, a nosaltres no ens tracta ningú o ens automediquem, que no sé què és pitjor.
No crec pas que s'emprenyi pel blog, som força correctes.
I Little Evil si t'assalta em fots un truc que vinc amb la moto corriguent amb l'espasa de'n Conan que tinc a casa, la destral que amago darrera el sofà i la daga per capar senglars de la tauleta de nit com un puto heroi manga rotllo Akira, jusjus... ja desvariejo. Perdó. :p

· anna · ha dit...

i què vols qe li digui qe és un puto xalat cadàver mal afeitat sense futur ni res? ERA BROMA EH ;) JE-JE-JE...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Però Little tu ja el coneixies no a ne'n Xarnach?

· anna · ha dit...

ai balowski.. en aquests moments és quan més creient em torno, Déu t'escolti...

Kryten ha dit...

QUINS PEBROTS QUE TENS DINS ELS OVARIS TIA! En tens més que jo.

Kryten ha dit...

jajajaj el blog sembla un puto chat !!! JAJAJJAJAJ

· anna · ha dit...

sí, clar q el coneixia, de l'Hotel! és lo q li explicava a en balowski dels cops de cap i totes akelles costums seves, ara feia molt qe no el veia això sí, vaig flipar al veure'l allà.

· anna · ha dit...

sí sí sí això sembla un messenger mestic tornant boja i encara no he dinat, tu qe opines balowski estic gaire enganxada?

Anònim ha dit...

Ja veus, això sembla un xat xDD

Qualsevol diria que no tenim feina...

Kryten ha dit...

Doncs no tant com voldria, però etàs força malalta, no en tinc cap dubte. Per sort o per desgràcia en som uan bona colla de malalts !

Kryten ha dit...

A mi cada cop que s'aixeca el meu encarregat i em passa per darrera la cadira, sempre m'enganxa amb el blog de l'hermandad, a vegades es mosqueja però passa bastant de mi, menos mal!
Ara estic fent el que es diu un testing, provo un programa de comptabilitat, és un rotllo. Quin avorriment, el que donaria per uan cervesa amb la vostra companyia... aixx...

· anna · ha dit...

és qe cada vegada qe miro la foto... és per ensenyar als nens qui és el coco. boníssima balowski, aviam quan van rulant les altres... (sense penjar-les, no cal XD)

Anònim ha dit...

Quina tela!

Kryten ha dit...

També em fotaria una enorme salxitxa d'estil München, jejejeje... per la boca eh?

doncs per això vaig posar un tema de qui no vulgui ke surti la seva cara que m'ho digués, però no m'ha fet ni cas. Només tinc 3 o 4 fotos de mòbil amb escassa qualitat, i havia decidit en veure l'èxit de l'espectació no penjar-les. Però si m'envieu un correu a penyasportpalamos@hotmail.com us podré enviar el meu de correu particular amb les fotos i a més tindré el vostre de correu, doncs el compte de la penya sport el gestiono jo. Encara no tinc cap correu de l'Hermandad, excepte el d'en Vetson i en Ratzinger i el Pastor.

· anna · ha dit...

punkita88@hotmail.com

XD missatge enviat.

Kryten ha dit...

De kè va això de la punkita?, ke és el correu de la Mercè o quelcom aixi? Oo

Anònim ha dit...

sou uns cabrons us matare a tots un per un i mataré les vostres familias
esteu morts!!!!

pastor amb guants de belcro ha dit...

QUAN COBRES PER MATAR LA FAMILIA?

Kryten ha dit...

Fas una rebaixa per matar només la parenta?

Registra't i mata registrat,

BUKKAKE A L'ANÒNIM!!

Unknown ha dit...

Estimats membres de l'Hermandad,
us informo que:

-Posant el meu nom m'heu posat en perill d mort.
-Una gent molt ben preparada van entrar a casa meva i em van dir que els acompanyes. Anaven armats i jo logicament els vaig acompanyar sense oferir resistencia. Em van introduir dins una furgoneta amb mes companys seus.
La situació era critica i em van salvar la vida -estava enverinat-.
Em van dir que la vida es molt maca i que hauria de lluitar.

Un missatge directament enviat a mi de la P.V.C diu el seguent:

Som i serem, el que volguem ser i allo que aspirem es el que som.
Si no aspirem a res es que no-som.
La vostra propia existencia depen de les vostres aspiracions.
Les nostres i vostres aspiracions han de perdurar i la nostra i vostra existencia perdurara.
Per tant em d'aspirar a tot i seguirem aspirant i existint per sempre.
Vosaltres no existiu simplement xq no aspireu.

És una una llastima la vostra inoperancia davant la trascendencia de les vostres accions.

Plataforma Versió Catalana us agraeix els vostres futurs esforços ja que nosaltres no ens amaguem de res, el nostre intermediari sera el no-membre de l'Hermandad.
Recordeu, cada petit esforç sera recompensat amb orgull.
Volguer es Poder!

Kryten ha dit...

tu toca'm el collons i veuràs si la gardela que et foto existeix o no, gamarús que no ho veus que ès broma? Tots ens riem tb de nosaltres mateixos i per això em puc riure de tu, sinó no mesclis la medicació amb alcohol i no diràs bestieses. Conec un paio com tu i ha refet la seva vida, però no pren res més que la medicació.

Per altra banda si el dius també és broma, i com vull pensar que sí: JAJAJA.

Anònim ha dit...

Es clar que tot es broma ;) I et fare cas, no barrejare més medicació amb alcohool... a partir d'ara només pendre speed i opi.

Kryten ha dit...

42

Kryten ha dit...

43

Kryten ha dit...

44!!!

Ja semblo en Roger de Flor! JAJJAJA

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Son?

Ets en Mr. Vetson?

Anònim ha dit...

tots els que heu escrit un comentari esteu en perill de mort
el que tot ens temiem aviat es farà realitat
Columbai serà bambí al costat de la matansa de Palamós

· anna · ha dit...

no sé qui ets però vaya paranoia Son colega estàs fatal.

Kryten ha dit...

Jo només era el primer anònim.

emporda hools ha dit...

MAKABU DE PIXAR A SOBREEEEEEEEEE!
JUAJUAJUAJUAJUAJUAJUAJUA!
BRUTAL TATU