dilluns, 15 de desembre del 2008

JA EN SOM 7!!! (Part dos)

No em pregunteu pq, però ha sortit el text en negre i no es veu una merda, igual m'he empanat i li he posat, tant és. Aquest és el text que hi ha a l'espai que no es veu res:

Si nois, al final hem fet el cupo!!! El Sr. Fuli s'ha endut la última i cotitzada plaça que portarà la intrèpida expedició de l'Hermandad a un fi d'any inimaginable!!!Així doncs, i sense més preludis us deixo la llista dels 9 valents:

MR. VETSON
DR TUPÉ
ROCKSTAR
MR. XICARS
SALA I MARTÍ
FULI
CIPOT 33, 44, 88,...
JUANI
ESPERCULADOR

12 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Joder semblo mongol!

JA EN SOM 9!

JAJAJAJA!!!

sala i martin ha dit...

tinc molta por. I és veritat!!!!!

Anònim ha dit...

joder Sala i Martin!!! que no t'havies rajat??!! i en Manu que no havia de venir??

· anna · ha dit...

a mi tb em feu por i no és conya.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

A mi tb em fa por!

I això és el que més em mola...

Sala i Martí rajar-se? Pobre d'ell...

Tranquil-la devil ja t'enviarem una postal!!!

· anna · ha dit...

jaja prenc nota!

Kryten ha dit...

I l'ambaixador de colombia no vindrà?

Kryten ha dit...

Little, No ets la única a qui li fan por! Déun m'en guardi de trobar-me'ls aquests dies fatídics! Segur que ni em reconeixen, i m'apallissen per blanc i jueu, i em violen pk em trobaran semblant a la Mercè... mmm... Per on anireu?

Anònim ha dit...

balowski ens ofén que ens fassis aquesta pregunta!!! el destí es decidirà durant el camí!!! i queda totalment prohibit parlar de la ruta i el destí fins el moment de pujar a la furgo!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

No hi ha destí, això és com Itaka, lo important és el camí!!!

Kryten ha dit...

Era per posar-me a la carretera amb una minifaldilla, una perruca i amargar-me el fal·lus entremig de les natges.

· anna · ha dit...

per mi mentres no us poseu a donar voltes durant hores a la "mansana" de parís amb muntaner.. jsaj capaços sou amb la taja de 3 dies..