dimarts, 9 de desembre del 2008

Les formigues són nostres o no seran de ningú!!!!!!!!!!!!!!!

Estimats sectaris, la nostres estimades Illes Formigues han estat entregades a l'enemic, Palafrugell. Haurem de compartir la propietat de les illes, que sempre han estat nostres. Això és indignant i la població palamosina i, en concret l'Hermandad, s'ha de movilitzar per evitar aquesta barbàrie.
Proposo la creació del GAIF, Grup d'Alliberació de les Illes Formigues, per perpetrar atemptats i immolacions contra el poble enemic i heretge de Palafrugell.
P.D: Si trobeu un nom amb més carisma s'accepten canvis.

27 comentaris:

Coquito Rodrigues ha dit...

Ei per cert hi ha un grup de Facebook que està contra aquesta barbàrie perpetrada pel poble musulmà que tenim al costat!!! Afegiu-vos i a les armes!!!!

He he hermandad!!!

Sant Judes ha dit...

JO M'HI AFEGEIXO AL 100 %, PERÒ HEM DE FER COSES GROSSES, LIAR-LA, DISTURBIS, QUE SURTI PER LA BBC !!!!!!!!!



Cipot busca un barco per anar alla a manifestar-nos! anem alla un dia!

I JA DE PAS FOTEM FORA AQUELLES GAVINES QUE FOTEN PUDOR JA!

Anònim ha dit...

hem d'anar un dia tots i plantar la bandera de palamós al mig!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Que fort!!! Amb les hores que hi he passat!!!! Quina tela!!!

A l'Hipòlit li agafarà algu!!! Amb lo que els estima, imagineu, no hi volia ni edificar!!

ANEM A LA GUERRA!!

L'HERMANDA PER LA CAUSA!!

Anònim ha dit...

les formigues no són ni de Palamós ni d'Alafrugell!!!! són de Mont-Ras!!!! joder!! mireu el mapa!!!queden just davant de la costa de Mont-Ras i fins i tot, es podria dir que una part pertany a Alafrugell!!! Però l'alcaldessa un cop més, pixa fora de test!!! alcaldessa puta!!!
desenganyeu-vos germans, darrera de tota aquesta lluita no hi ha ni una reivindicació històrica, ni una qüestió política, ni res d'això!! tant als ajuntaments de Palamós i Alafrugell només els interessen les formigues per poder cobrar impostos i permissos als centres d'immersió dels seus pobles (Palamós, Alafrugell, Llafranch i Calella) i a més, treure'n un benefici turístic posant la foto de les formigues als tríptics i pàgines webs per atraure més guiris!!!

germans que no us embauquin!!!! les formigues han de ser de la Hermandad i punt!! proposo robar un barco i instal·lar-nos a les formigues!!! així de pasada m'estalvio el lloguer i podré anar a la feina amb barca!!!

ah!! i de pasada crec que s'hauria de dur a terme un holocaust de gavines això si!!

plataforma pro-gavines en perill d'extinció!!!!

Kryten ha dit...

ja ho tinc, plantem-hi el Pastor amb 4 cabres com van fer els marroquins a Perejil! Després quan ens enviïn els comandos de boines negre i roges de Palafrugell, ens fem les víctimes i reclamem el que sempre ha sigut de Palamós davant la comunitat internacional.

FREEDOM TO FORMIGUES!!!

pastor amb guants de belcro ha dit...

EL PROBLEMA SERALA DESCENDENCIA ENTRE LES CABRES,LES GABINES,LES PALLERIDES,ELS SARDS I JO.
SÓC UN VICIÓS

Anònim ha dit...

Entre cuixa i cuixa maduixa

Anònim ha dit...

x cert, on és en Cipot que ja no comenta??? jeje

Anònim ha dit...

em trobes a faltar eh Candy... jo també t'estimo...

un bukkake de les meves parts a les teves!!!!!

Kryten ha dit...

m'agraden les maduixes!! :P

Anònim ha dit...

maduixes amb nata i lefa!!!!

Kryten ha dit...

Cipot a la Candy li fas tilin-tilin em penso que va per tu tiu , prepara la nata! Ah, sí em damano primera fila, ja portaré l'armaflex.

Anònim ha dit...

que va balowski!!! aquesta per poder-te-la fotre al llit has de tenir el cos de l'humil, el d'en Metro o similar.. la resta no tenim pas res a fer-hi!!! quina llàstima que sigui tan superficial....
o sigui que tu segueix amb l'armaflex que no hi hauràn maduixes amb nata!!!

plataforma bukkake a la Candy!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jajaja!
En Cipot fent-se la víctima!! A veure si cola no? Jajaja!!!

Cipot no tothom té els teus escrúpols!!! Jajajaja!!

Sant Judes ha dit...

LES FORMIGUES SÓN DE PALAMÓS!! QUE NO ENS LES FOTIN!!!

SEGONS LA WIKIPEDIA FINS AL 2007 EREN DE PROPIETAT COMPARTIDA ENTRE MONT-RAS I PALAMÓS, I LLAVORS VAN PASSAR A SER DE PALAMÓS!!


"En un edicte publicat per la Generalitat el 28 de febrer del 2007 s'estableix que les illes, fins aquell moment compartides pels municipis de Palamós i Mont-ras, passaran a estar exclusivament en el terme de Palamós."



NO DEIXEM QUE ENS LES ROBIN!!!!!

Anònim ha dit...

fent-me la víctima no! és la veritat i ho saps! o no?! aquesta bona dona és más de lo mismo!! i és el que penso!! el que més mola és que com que ella sap que és la veritat, li puc dir i no s'emprenya!!!

PD: escrupols?? que és això? un nou grup de rock català??

plataforma en defensa de lletjes, gruixudes i dones amb bigoti!!! elles també tenen dret a sexe!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ni puta idea, no la conec de res aquesta la Candy!
El que si sé és que si és com totes, (ara us esparaveu la mítica frase eh! Donc no). és com totes perquè totes es posen catxondes amb l'Humil i en Metro!!


I LES FORMIGUES SÓN DE PALAMÓS I PUNT!!!

Kryten ha dit...

tingues paciència fins i tot les flors més maques es panceixen, llavors arribarà l'hora del... BUKKAKE A LA CANDY!!!

pastor amb guants de belcro ha dit...

TINC LA SOLUCIÓ:ENS ZUMBEM A LA CANDY A LES FORMIGUES I AIXÍ TOTHOM CONTENT

Anònim ha dit...

zoofíliques xD

Anònim ha dit...

ara ara!! balowski jo estic segur que la senyoreta de la taberna, de jove va ser una Candy!! i mira-la ara!!! jajajaja!!! bagabundejant per tabernes del casc antic buscant un mascle que li alegri les fredes nits de Palamós!!

Anònim ha dit...

ara ara!! balowski jo estic segur que la senyoreta de la taberna, de jove va ser una Candy!! i mira-la ara!!! jajajaja!!! bagabundejant per tabernes del casc antic buscant un mascle que li alegri les fredes nits de Palamós!!

Anònim ha dit...

ara ara!! balowski jo estic segur que la senyoreta de la taberna, de jove va ser una Candy!! i mira-la ara!!! jajajaja!!! bagabundejant per tabernes del casc antic buscant un mascle que li alegri les fredes nits de Palamós!!

L'Hetero ha dit...

Aveure amics sectaris; referent al més ke esmentat tema de bukkake a la Candy...em reservo el dret de la seva explotació comercial i/o de lucre ja que és una incorporació d'última hora per part meva a la nostra secta. Per tant la gent ke vulgui fer un bukkake a la Candy primer ke contacti amb mi per organitzar-ho i acceptant les següents tarifes:
· 10€ per bukkake i persona (tarifa general)
· 5€ per bukkake i persona (només membres de l'hermandad)

Ella ja hi estarà d'acord i sinó no importa ja que és dona i, per tant, aplicant l'article 1 (ó 2 ó 3...) del DD, cap dona té dret a opinar.

Vinga doncs, animeu-vos amics meus ke estem en temps de crisi i jo encara no tinc feina i necessito una font d'ingressos.

P.D Un petó Candy ;)

Kryten ha dit...

Doncs jo fins que no la vegi en persona no m'ho creuré que a part de la little evil hi hagi alguna fèmina prou malalta per ser de l'hermandad!

La Candy segur que és una de les múltiples personalitats d'algun germà sectari desquiciat per les convulsions del delirium tremens.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo no la conec però et prometo que existeix!!!

I a part de la Litle evil també hi ha la Mamba Negra!