dilluns, 15 de desembre del 2008

SAMARRETES A LA BASSA

Benvolguts sectaris.

Degut al poc èxit de les samarretes d'aquesta temporada, i ja que ningú les vol (és així de trist) he decidit que els hi fotaré foc a totes menys als que les heu pagat!

O almenys les fotaré en un d'aquells contenidors de la unicef que així algú les aprofitarà, i ja que m'hi he gastat jo els calers en fotaré el que vulgui...(curiosa imatge, anar un dia a un poblat de Zimbawe i trobar-se un morenet amb una samarreta de la hermandad...)

(Si algú encara en vol, que ho digui aquí i li guardo.)



p.d. El dia que vaig penjar el dibuix, podrieu haver dit alguna cosa cullons!!

14 comentaris:

Kryten ha dit...

No home no les podrem vendre a la mitja part amb les de la penya, sempre hi ha algun pardillo que les compra! AJAJAJJAAJ

RATZINGER Z ha dit...

Hey,
a mi em faria gracia tenirne una de samarreta. Puc?
Si puc me la guardes.

Per cert, pregunta estupida que segur que fotreu dos osties, pero, on puc comprar la samarreta del palamos? la oficial?

Kryten ha dit...

la oficial, doncs no ho sé! AJAJJAAJ, em vaig veure negre per trobar un escut del palamós. El vaig trobar als sports "Luzuriaga" al carrer major, no sé si tenen camisetes del club, vaig buscarle, però no vaig preguntar-li.

ja preguntaré, tenim camisetes de la penya, de l'hermandad i farem bufantes de la penya. Ja t'informaré, la veritat es que ens estem organitzant encara.

Anònim ha dit...

a la botiga d'esports equipa't!,davant ràdio Pepe!

Sant Judes ha dit...

No en penso vendre cap més, qui en vulgui una ke se la dibuixi ell amb el putu autocad si vol.

Trobo lamentable que el dia que vaig penjar el dibuix, i van ser varis cops, ningú digués que eren lletjes, que consti que vaig demanar opinió i ningú va dir que no li agradaven, o com a molt un ho va dir, no costava res, havessim fet un altra disseny i ja esta, la questió és que jo ara m'he gastat 250€ per unes putes samarretes que ara resulta que ningú vol!


Cullons es que hi vaig donant voltes i m'encenc, les vaig a tirar ara mateix, colla de desagraits de merda

Sant Judes ha dit...

p.d: ratzinger z si vols te la guardo, pero no se qui ets! jaja

Pessigollaire nº 44 ha dit...

La Samarreta és horrorosa però jo ja et vaig dir que te la compraré, ara només em falta passar per Palamós....

· anna · ha dit...

jajajajaja que bo tupé! sempre aconsegueixes fer-nos un calc mental de les imatges més gracioses :)

· anna · ha dit...

eeeeeep no fagis res, quiet! les acabaràs venent, a foc lent... jaja però les vendràs.

Kryten ha dit...

jjajajaj tupeeeeeeee ke són un reflexe de l'hermandad si fossin de diseny pijo no molarien, el que és "kich" és maco per la seva lletgesa, jjajaj no em diguis ke et mosqueja ke diguem ke es horribleeee! JAJAJAJAAJ

Doncs jo si ke ho sento, la tinc i no la duré als events familiars pk us nego com en judes! AJAJAJAJJ

RATZINGER Z ha dit...

Ok tupe

guardam una, que a mi si m'han agradat.

Donali al pastor, o que et digui qui soc, et passes per la butik que tinc i te la pago.

O li dius a en balowsky que et doni el meu mail i quedem

Anònim ha dit...

bertinha

eis Christian, ahir ja et vaig dir que te la compraria
guardam una m
que en cipot te la pagui amb els meus calers que em deu

Kryten ha dit...

BUKKAKE A L'ANÒNIM!

"Colla de desagraïts!" JAJJAJAJAJAJ Li hem tocat l'orgull a en tupé! AJAJAJJAJ

RURAL NOIS ha dit...

HEY Dr tupe yo mekedare una aunke sean sectarias eso si guardame una xxl si no me la pondre en la polla
salud

HE,HE,HE,HERMANDAD