dimecres, 15 d’octubre del 2008

VOTA SI!

recordes quan vas riure:

- Bé, en realitat al començament va ser molt wapa, ja saps, farla, cubates, 2 meuques soviètiques per mi sol, ah, si! una negra volia venir i li vaig posar la condició que havia de lladrar com una gossa,quan va lladrar, li vaig dir ke lladrava com un canitx i ke m'agradaven els dogos, vaig ser molt cruel, però què collons! són meuques. Evidentment es va emprenyar, però la nit va seguir. Vaig estar 2 hores i mitja amb les dues, buff em van fer de tot, el ke més em va agradar va ser la llepada de cul que'm va fotre una mentre en cardava l'altra... rrrVaig decidir canviar d'antre, i quan vaig arribar a l'altre club em vaig adonar que no tenia el sobre dels calers, l'havia perdut o me l'havien cardat. Estava segur ke l'havia perdut al primer local, així que me-n'hi vaig tornar molt esverat. Em van tractar amb molt de tacte ,això sí. Vaig parlar amb els responsables del local, i em van dir que no patís que si sortia el sobre, me'l tornarien. Una puta merda! vaig perdre cap a 400€ per la patilla, sort ke encara tenia una mica líquid per seguir privant i em quedava farla, però com podeu comprendre la nit se'm va esgarrar. Com podeu veure, el fet que em gastés 1000€, no té res a veure amb pasar-s'ho molt bé, ans al contrari. L'únic que em va agradar va ser el meu encontre amb el meu cantó obscur de la sexualitat, jejeje, Desde aleshores sempre procuro anar amb l'anus ben llustrat no fos cas que ho pogués tornar a repetir. AJAJAJ-

tatu, blog de l'hermandad, 8 d'octubre de 2008


SENSE EL SI MÉS DEPRAVATS NO S'UNIRAN A LA SECTA!
PER UN BLOG ACTIU, VOTA SI!

PD: tatu, sento utilitzar la teva història, però reconeix que és una bona estrategia! jaja! ho sento!

5 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

és espectacular, ahir hi van haver 9 escrits nous... jo crec que som un dels blogs més actius del planeta...

Kryten ha dit...

Òstia puta amaga això que em faig vergonya a mi mateix, m'estic rumient de canviar el vot...

AJAJAJ

Merda de incontinència blogera ke tenia aquell dia!

pastor amb guants de belcro ha dit...

TRANKI TATU,QUE ALGUN DIA EXPLICARE L´AVENTURA DE TRES TIUS I UNA BRASILERA DE L´ECLIPSE.
BUKAKE A UNA MONA

juligan_güarrior ha dit...

està clar que fer aquet blog privat seria un autentic crim.

Anònim ha dit...

no es tracta de fer-lo privat. Sinó només que penso que sería millor saber qui és cadascú.
és una opinió...