dimarts, 21 d’octubre del 2008

BUKKAKE A L' ISONA!!!!!!!




Penso que s'hauria de fer una enquesta en què es votés quin personatge televisiu es mereix el bukkake més llafiscós, brut i fastigós, de tots els membres de l'hermandad!!!! (proposta per en Mendi)

JO OBRO CAMPANYA PER L'ISONA!!!!

quin fàstic de nena!!! grrrrrrrrrr!!! em fot histèric!!que no ho veuen que ja no n'hi ha de dones com aquestes joder!!! a veure quan se n'adonen!! que aixó ja no existeix collons!! que les nenes de l'edat d'aquesta, avui en dia ni estudien, ni són responsables, ni són intel·ligents, les seves úniques il·lusions a la seva vida és pensar quin tiu es podràn tirar el disabte, i es foten unes ralles de coca com les d'un pas de zebra!!!!! Això si, l'unica cosa que fan igual que l'Isona és abortar!!! abortar cada vegada que els prenya qualsevol arreplegat de discoteca!!!

BUKKAKE A L'ISONA!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

es que a més, és lletja de collons la mala puta eh!!

Kryten ha dit...

A mi m'agrada la berra, però d'una manera bruta i violenta, m'agradaria escopinyar-li l'anus mentre l'ensostro per darrera i vento cop de puny a l'esquena.... mmm si, isona guarrona... mmm

Mr.VetSon ha dit...

ja vai fer una enquesta sobre el bukkakke... no en fare una més...

Anònim ha dit...

Jo proposo la princesa Letizia amb Z.
no?