dilluns, 20 d’octubre del 2008

SAMARRETES ANUL·LADES !

Després de 3 lamentables setmanes per aconseguir que nomès pagueu 4 persones, donc per absolutament anul·lat el tema samarretes hermandad, us tornaré la pasta als pocs que heu pagat i ja està , cap problema!


I sincerament NO ENTENC perquè tots voleu fer samarretes, i costa TANT apuntar amb un boli el numero de compte i anar a un caixer a ingressar-ho, havent-hi caixers a totes les putes cantonades del planeta...i total són 15 miserables euros, i, a més, que em decapitin amb una guillotina medieval si m'equivoco, el més arruinat sóc jo.

Però bé, almenys ho he intentat, això nomès reflecteix que som una lamentable SECCIÓ de la penya sport (logísticament parlant) i remarco "secció", perque com a penya independent no arribariem enlloc absolutament!

17 comentaris:

Sant Judes ha dit...

M'he deixat de dir que em passo totalment a la secció anonims no, es més faria el blog privat com el de la penya sport!

Kryten ha dit...

Em sap greu, em fèia molta il·lusió. I diuen que no hi ha crisis? JUASJUASJUAS.

A mi em pots tornar els 15€ en orenga per quan vagi al futbol, així no hauré de gorrejar al republicà! jojojo

Sant Judes ha dit...

ostia tatu, eske jo també guarrejo al republicà joasjoasjo

elia* ha dit...

Arruinat tu??? que va JAJAJA
Ja no hi haurà samarreta verda????
pero.... i llavors? XD en guillem em va perdre la meva fent el gayer a l'aeroport de Bruseles! ara com pretens que m'identifiqui amb la secció??

a mi tb em podries tornar 15 euros... XD

Mr.VetSon ha dit...

quina pressa tens?

Sant Judes ha dit...

home pressa tinc, però o les fem o no les fem, que si no ho recordo kada dos dies per el blog queda totalment en l'oblid no ens enganyem, i passo d'estar cada dos dies recordant aquesta tonteria que ja em direu que costa anar al caixer , es perdre 5 minuts de la vostra vida per la hermandad, i qui se li acudeixi pensar que em deixi d'histories i vagi més al camp el poden ben donar pel cul, jo almenys faig coses.

juligan_güarrior ha dit...

deixa't d'histories i ves més al camp!
ara ve quan em donen pel cul?

Like a Rolling Stone... ha dit...

Joder ho podies haver dit que feies samarretes!!

Anònim ha dit...

ara!! ara!! menys tupés i rockabilly d'aquest raro i més compromís amb el club!! que vas menys al camp que els supporters!!!


PD: ja t'ho deia jo que hi havia crisi económica...

Kryten ha dit...

JAJAJAJ , ke bèsties, pobret a sobre que es volia pendre la molèstia de fer samarretes! Jo tb me'n hagues afartat de que no em fotessin cas, no tinc pas tanta paciència com tu drtupe.

Per cert, qui hi havia el cap de setmana passat, al camp???, només 2 germans sense contar el pastor i jo, esquirols resacossos!! JAJAJAJA

Sant Judes ha dit...

i a sobre caxondeo...eske no les faig ja ni que me les regalin colla de desagraits!!!


P.d. VOTA NO!!

Anònim ha dit...

ostia sempre ia el classic ke diu,,, ara que ho havia ingressat avui . doncs si ho he fet avui!!!

dani

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo si fos La Caixa, pero es que Caixa Catalunya...

Anònim ha dit...

Jo estic amb el buisong eh... es que "La Caixa" és la de tota la vida. La mítica "Caja de ahorros i pensiones de Barecelona"!!!! la nostra primera llibreta era de "La Caixa" aquella que si hi posaves deu mil peles et donaven un boligraf del club super tres!! I AIXÓ NO ES POT OBLIDAR!!! LA CAIXA FORMA PART DE LA NOSTRA INFANCIA I DE LES NOSTRES VIDES!! ÉS GAIREBÉ COM BOLA DE DRAC!!! JAJAJAJAJA!!

En canvi, "Caixa Catalunya... que vols que et digui... és mes aviat una entitat bancaria minoritària!! (com el tennis en l'esport) i a més, aquella creu daurada em flaira a OPUS.... (Organización Para Uno Situarse)

bukkake a totes les caixeres de CAIXA CATALUNYA!!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

A mi la Caixa Catalunya em recorda a...

EL FIFA
LA PEPSI
L'ESPANYOL
CALONGE
ESQUERRANS
ETC

Guillem Mas ha dit...

és lamentable! quan vam haver de comprar la xarxa de volei vaig haver d'anar casa per casa a recollir els 27 euros que costava. Això després d'haver recordat insistentment a la penya que me'ls portés a la platja. Però em vaig veure obligat a fer-ho perquè ningú se n'enrecordava.

En fi, tampoc em va saber greu però sí que vaig perdre un parell dhores. SOM LAMENTABLES, HERMANDAD SOM LAMENTABLES!!

P.D. Elia si tingués la teva samarreta de l'hermandad jo crec que la distingira dintre del meu vestuari

Sant Judes ha dit...

home guillem , després de les últimes fotos públicades a la premsa hermandandistica, queda en dubte si diferenciaries la samarreta eh! joasjoasjo