dimecres, 15 d’octubre del 2008

PERVERSIONS SEXUALS MALALTISSES II

Bé amics, aquí tenim una altra entrega de la secció de les "PERVERSIONS SEXUALS MALALTISSES" que vaig començar ja fa uns mesos enrere (a tots se'ns va quedar gravat a la memòria el què es pot fer amb un pastisset i els efectes secundaris d'un bon plan de mongetes), i que fins avui no havia aportat res de nou.

Fa molt temps em va caure a les mans de part d'un gran amic un vídeo digne de compartir amb tots vosaltres mitjançant aquest blog.

Avui es tracta d'una variant de la clàssica posició de "el perrito" o a 4 grapes. Doncs bé, en cas de negativa de la persona receptora (generalitzo per el qui vulgui) hi ha un mètode casolà molt eficaç i senzill de sol·lucionar aquest petit problema.

Sobren els comentaris a l'escena que veureu a continuació però si destacar el soroll provinents dels cops (cloc, cloc, cloc...). Si, hi ha gent realment malalta en aquest món.



P.D: M'atreviria a dir que s'acosta als standards del DD però no ho tinc massa clar, en fi queden oberts tots els comentaris al respecte.

En fi amics meus salutacions i fins la pròxima entrega...que gaudiu!

5 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo en conec d'un que el tema de les tasses de WC ja el domina...

Kryten ha dit...

Bé tu potser els dius malalts, jo senzillament els diria alliberats.

JUASJUASJUAS

Anònim ha dit...

sincerament metro... després de l'anterior vídeo, m'esperava alguna cosa més. Però no està malament... el millor del vídeo?? sens dubte, el soroll de la tapa picant contra la sisterna del WC que demostra a l'espectador la duresa i intensitat de les envestides del mascle!! jajaja!!
Però per ser un vídeo d'apologia al dret diví la dona hauria de tenir el cap dins la tassa i ell hauria de cridar-li com un boig.... "ves lo que me haces hacer puta??!!" o "te gusta eh perra!!... vamos!!.. contesta-me cuando te hablo!!!"

L'Hetero ha dit...

Jajaja! Amic cipot... no em subestimis pq el material hi és...poc a poc... xD

Anònim ha dit...

no et subestimo metro!! tot el contrari, t'agraeixo la teva aportació al blog i t'animo a millorar encara més...