dimarts, 14 d’octubre del 2008

Altres opcions/més polèmica

Com a bona democràcia la gent ha de ser lliure de decidir els seus actes. En aquest aspecte també hi ha d'haver lloc a l'abstenció. Que a més sol ser la guanyadora real de unes eleccions o referendums.
No dic que jo m'abstingui però és per crear una mica més de polèmica.

P.D: Aprofito per reclamar més presència al camp del Palamós en comptes de discutir temes que no tenen importància...com sempre la democràcia amagant els temes que sí que importen a la gent.


El Palamós ens necessita!!

Responguem!!!



Anònim indiferència a la votació!!!

Abstenció!!!

2 comentaris:

Kryten ha dit...

JAJAJ Òstia ke follonero!!
Bé, em sembla lícit. Però no m'agrada, en una cosa tant senzilla tothom hi té quelcom a dir crec. Anaves més bé amb el de la minimalització del vot.

Ei! tu ets el del llibre? o es tracta d'un altre Coquito?

HEHE...

Mr.VetSon ha dit...

ara, ara, polèmica!

un detall, i em remeto als primers posts: això és una democràcia???