diumenge, 12 d’octubre del 2008

MENDI DIMISSIÓ!!!!!

VOLEM MÉS ENQUESTES!!! JODER, QUE LES QUE HI HAN ARA FA TRES SETMANES QUE HI SON I ENCARA QUEDEN TRES SETMANES MÉS PER VOTAR!!! (i no serà perquè no t'haguem donat idees!!!)

VOLEM QUE NOMÉS POGUEM ESCRIURE I COMENTAR ELS MEMBRES DEL BLOG!!!
estem farts de suportar anònims en contra del dret diví!!!! posant en dubte la columna vertebral de la hermandad!! ni de conya!! i gent com el pastor aquell!! que vols que et digui... fa molta gràcia i sembla que és algú que ens coneix a tots i tal però nosaltres també hem de saber qui és ell i punt!! etc... etc...

el títol del blog amb lletra de pal! el fons i tot plegat fot mitja pena!!


MENDI DIMISSIÓ!! 44! 33!!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

aquestes crítiques han sorgit aquesta tarda a les grades del nou municipal entre diversos membres de la secta que ens uneix

pastor amb guants de belcro ha dit...

NO ENTENC QUE ES EL QUE OFEN:
EL QUE ESCRIC O EL MEU ANONIMAT?
RECORDO QUE MOLTS DELS QUE ESCRIUEN TENEN NICK QUE NO ES EL SEU NOM,SR.CIPOT.
SEMPRE HE DIT QUE US RESPECTO,PERO NO VOL DIR QUE NO DIGUI EL QUE PENSO.SI VOLEU QUE DEIXI D´ESCRIURE,HO FARE,PERO M´AGRADARIA SABER SI EN CIPOT ES PORTAVEU DE L´HERMANDAD O ES UNA OPINIO SEVA

Kryten ha dit...

Ei! ke el pastor és un infiltrat de la penya que vol ser anònim, ho trobo bé i ho respecto. Si decidiu fer el bloc privat, que també ho trobo bé, (sinó un dia una feminista o un marica de aministia internacional ens fotará una denúncia), no us oblideu de incloure-nos-hi al pastor i a mi.

Per cert, on coi éreu ahir? ressacosos! Només hi vaig dos germans al camp, tot hi així es van sentir càntics sectaris, jajajaja.

aleix ha dit...

jo estic amb en cipot. volem mes enquestes i que no puguin escriure anonims.

Mendi dimissió

Mr.VetSon ha dit...

Cipot, no tinc el temps que tens tu, em sap greu. Lo de les enquestes ho canviare quan em surti de la polla, em sap greu.no heu de fer cas dels dies que falten, no han vençut mai. Lo del fondo de pantalla a mi m'agrada, pertant, no ho canviare, em sap greu.
Lo dels anònims si que ho farè, però consti que vaig escriure un comentari fa temps advertint que ho faria i que aquells que volguessin poguer escriure que m'ho diguessin. ningú em va dir res.
Pastor i Tatu us enviare una invitació perque pogueu escriure sense problemes, així com a tots aquells que volgueu. ni cas a en Cipot que ultimament no fa més que pixar fora de test i de patir incontinència blogera.

Kryten ha dit...

MENDI FOR PRESIDENT!!!

HE,HE, HERMANDAD!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo vull dir que ni en Cipot ni ningu de nosaltres és portaveu de l'HERMANDAD. Que ell sigui de lo més actiu del blog (cosa que em sembla de puta mare) no vol dir res.
Pel que fa a lanonimat del pastor, entenc que en cipot li fagi rabia no saber amb qui parla, es cert que tots anem amb nick, pero tots ens coneixem. Si en Pastor no ens vol dir qui és em sembla bé sempre que puguin entrar anonims, pero el dia que tornem a tancar el blog, llavors si que no em semblara be, no tindria cap sentit tancar un blog per nosaltres i seguir parlant amb gent que no coneixem.

HE HE HERMANDAD

P.D. El que si que podries intentar de treure del blog Mendi (quan tinguis temps) es aixo de les lletres cada vegada que hem de firmar, que es una gran capullada i una tocada de collons (tant en aquest com al de la penya).
La nyona em va dir que es pot fer.

Kryten ha dit...

Ara si ke em sento un germà més, ja sóc al blog sectari!

Gràcies germans, espero passar-ho molt bé entre vosaltres.

Que la meuca sigui amb vosaltres i amb el vostre esperit.
AMEN.

HE,HE, HERMANDAD!

-FORÇA PALAMÓS!-

Anònim ha dit...

em sembla perfecte que escriviu pastor i tatu! i com més siguem millor!!però fot ràbia que no sàpigues amb qui collons parles!! sembla que s'estiguin enfotent de tu!!! imagineu-vos que el pastor és l'alcaldessa!!! jjaaja!! I, PER SUPOSAT QUE NO SÓC CAP PORTAVEU DE L'HERMANDAD!! NI MOLT MENYS! I TAMPOC PRETENC SER-HO!! només he transmés l'intercanvi d'impresions que vam tenir al que ahir al camp diversos membres de la comunitat...

a partir d'aqui mendi fot el que et surti de l'escrot per la punta del precpuci!!!


PD: mendi no t'enfadis amb mi, un dia d'aquests si un cas quedem al descampat aquell de darrera el camp anant cap a Sant Joan i fem les paus...

un petò amb xulivera de ressaca post-canavalesca...

Sant Judes ha dit...

si quedeu a un descampat,recordeu, sempre escupir una mica jasjas

Like a Rolling Stone... ha dit...

A mi em va bé el dimecres.

bertinha ha dit...

Eis familia
Corroboru en part, les critiques den cipot a les grades del nou municipal
És cert que es va parlar de certes reformes en el si del blog (sense arribar a l'extrem altament destructiu den cipot i publicat anteriorment)
Tantmateix val a dir (i ara reflecteixu una de les poques opinions comuns) que si aquest blog és x posarhi tonteries i riurens nosaltres no té cap sentit que hi hagi un senyor (PaGdB)que faci escrits aleatoris i que no en tinguem coneixensa de qui és
Aquí tothom fa el seu comentari i hi posa el nom, no només x demostrar q no sen penedeix d les bogeries dites sinó q xq és el reflex de la personalitat de cada un i alhora tema de conversa entre nosaltres.
A mi no m'ofen que el q escrius PaGdB, sinó el teu anonimat sense sentit
a la meva opinió crec q has de identificarte o plegar descriure xq no li trobu ni el sentit ni la gràcia doncs x mi ets igual que un anònim més.
I per acabar ho enllaçaré amb el tema dels anònims, seria més de lu anterior i alhora són un nosa quan es posen en plan detractor dels nostres temes més degenerats
i x avui prou
apa toqueuvos (en descamptas, naturalment...)
no pretenc ser excloent

bertinha ha dit...

només volia afegir que personalement valoru molt la feina feta x en mendi en aquest blog des de la seva creació fins a les seves actualitzacions i enquestes
merci uri xq sempre s'agraeix algú q es motivi i faci alguna cosa diferent al tarannà de la colla-secta (es a dir fer res)

Kryten ha dit...

A mi m'agrada l'anonimat del pastor, em fa pensar amb el follonero d'en Buenafuente, l'alcaldesa i el pastor són els folloneros del Blog sectari.

Mr.VetSon ha dit...

DESCAMPATS, DESCAMPATS, DESCAMPATS!
si hi ha descampats fins i tot canviare el nom del blog per "escupquenorellisca.blogspot.com"!



PD:merci berto!