dimecres, 15 d’octubre del 2008

VOTA NO!!!!

ARA MÉS QUE MAI, LA HERMANDADA ET NECESITA!!

Però també et necesita al camp!! per exemple aquest diumenge a Cassà de la Selva!! ja m'agradaria saber quants d'aquests anònims que no sabem qui collons són, hi seràn!!!!


Jo hi vaig segur, estaria bé que tots els membres de la hermandad i de la penya sport que ens desplaçem a Cassà, quedèssim entesos per no anar-hi 1000000000milions de cotxes i per quedar per dinar i tal no?? bé com vulgueu!!!


TOTS CONTRA L'ANONIMAT!!!!! VOTA NO!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

sigui quin sigui el resultat de l'enquesta, per mì no serà vàlid ja que una persona pot votar desde tants ordinadors com vulgui!! això ja sabeu tots com va....

bukkake a la democràcia!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo si puc vindre, la setmana passada ja em vaig perdre el Palamós a casa i em molaria veurel!! Cipot saps si es mati o tarda? Lany passat va mati oi?

El divendres et truco i et algu!

Anònim ha dit...

suposo que serà a les 12. l'any passat va ser així...

Anònim ha dit...

en Pere, al blog de la penya diu de quedar per esmorzar a les 10 al bar d'en Carmelo.. (ni puta idea de quin bar és) ja hi he posat que potser nosaltres ens hi afegiem. Però ja cal que en fem avia d'esmorzar!! que juguen a les 12!!