dimarts, 21 d’octubre del 2008

SOPAR HERMANDAD- BARRAQUES 2008

Benvolguts Germans sectaris

abans de res, felicitar a tots els particiapants de l'enquesta que ha mantingut en efervescència el blog amb la disputa del maligne si i el correcte no

Tornant al tema titular d'aquest escrit, avui mentre intercanviaba opinions sobre la crisis amb el prestigiós economista Merca Sala-Martin, hem cregut convenient convocar una cimera-sopar de l'hermandad per analitzar els nous canvis sorgits arran del No i alhora aprofitar per sortir junts d festa x barraques.
En Merca S.M. ha ofert fernos d'amfitrió i ens convida a sopar al pis de Girona
Per evitar problemes de quin dia li va b a cada un, s'ha establert el divendres i pel tema sopar fem allò de sopar comunitari que tothom porta alguna cosa x menjar (tothom amanides, no siusplau)
Apa ja direu qui s'hi apunta!

He He Hermandad

19 comentaris:

Sant Judes ha dit...

m'apunto de caps JO PORTO AIGUA DE VALÈNCIA!!! en serio eh

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo mapunto, en Mendi i en Toni també!!
Però això hippie de cada un porti el que vulgui no ho veig gens clar!
Hi haurà massa gent que no portaràs o portarà un bossa de patates!! Fem pizzes i serà més pràctic.

Anònim ha dit...

colla de hippies!!! aquests sopars em sembla que mai surten bé!! sempre acaben havent-hi 25 bosses de patates del Lidl, 10ampolles de Sumilimo Cola i sumilimo naranja, 200 palets de cranc i 4 espavilats que venen amb una mà a cada ou!!! però baja que, feu el que feu... jo m'apunto també!!!

Sant Judes ha dit...

nono ke tothom porti algo mola mes! es més arriscat! i la vida i la hermandad es questio de riscos!!!


HERMANDAD SECCIÓ AIGUA DE VALÈNCIA

Kryten ha dit...

Tant de bo us hagues conegut fa 10 anys... ara però em queda desitjar-vos que us ho passeu molt bé!

HEHE,HERMANDAD!

aleix ha dit...

Quin divendres?
El primer cap de setmana o el segon?

Per mi que soc un currante de caps de setmana millor el segon ja que dissabte es festa i no treballo.

Que tothom porti el que vulgui.

Jo portare ginebra i tonica, crec que es una dieta equilibrada.

BUKAKE al pis d'en MERCA S.M

Guillem Mas ha dit...

jo m'apunto! Aquest divendres ja?? Quan tinguem la llista de tots els que siguem el que podriem fer seria que uns s'encarreguessin del primer i els altres del segon.

Però això de pizzes, vols dir?? De fet el menjar serà el de menys.

Qui portarà les racions de palets de cranc??? (salguer remember)

Mendi perquè no portes uns petardos helicopters i els tirem pel pis den merca?? jajajajaja

Alcaldessa Puta!!!

HE HE HERMANDAD!

Sant Judes ha dit...

guillem, si no som capaços ni de tenir unes samarretes, co mvols que sencarreguin uns dels primers i altres dels segons??

Aixo es més surrealista que quedar am ben Toni i que vingui 10 minuts abans!!!


Jo portare aigua de valencia a saco, demà anire a comprar una galleda o algo així i en fotem n ose, 10 litres per exemple.


que algu pilli bengales jsajjas

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Said sembles en Cipot amb el 33, ho derives tot a les samarrettes!!
Comences a estar obsesionat... Si necessites ajudes jo conec un parell de psiquiatres!!!

Pizzes? Jo no soc molt de pizzes, la veritat, ho deia per facilitar les coses, pero em sembla be acabar sopant patates xips i cubates!! Jajajajaj!!! Fa mes Hermandad!!

Anònim ha dit...

ARA ARA!!! PALETS DE CRANC!!!!! REPTO A QUI S'ATREVEIXI A UN CONCURS DE MENJAR PALETS DE CRANC AMB SALSA COCKTAIL!!!

JO SI CAL PORTO 15 PAQUETS DE PALETS DE CRANC I 5 POTS DE SALSA!!!!

Anònim ha dit...

SENSEI TATU!! no tinguis nostalgia de la teva etapa sperman on fire!! pensa que som els teus deixebles i l'herència a les grades de personatges com tu!!! jajajajajajaja!!

fuhrer tatu adoctrina la hermandad!!!!!

Sant Judes ha dit...

samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes samarretes!

samarretes??

samarretes samarretes samarretes samarretes


hermandad branca radical samarretes hooligans

he.b.ra.sa.h en lluita

bertinha ha dit...

Ei
teniu rao amb això del sopar comunitari és xunguillu, xo si algú es veu amb cor d'encarregarse de les compres (pitzzes, patates, olivetes, alcohol) ho canviem, algun voluntari???
En Christian no, q porta aigua de València i potser alguna samarreta

el sopar estàva previst aquest divendres dia 24

bertinha ha dit...

Confirmats

1 Christian
2 Sergi
3 Mendi
4 Toni
5 Bertu
6 Merca S.M.
7 Aleix
8 Guillem
9 Cipot

algú més??

Sant Judes ha dit...

COM M'AGRADA EL NOM DE "MERCA S.M." JOASJOASJOS

Kryten ha dit...

ajjaja si home!Malament nem si algú és deixeble meu, no sóc pas ningú digne d'admiració, només un més com tothom amic meu.

L'HERMANDAD no té doctrina!!!

L'HERMANDAD és instintiva com les bèsties del bosc!!

HEHE, HERMANDAD!!!!

L'ull que tot ho veu ha dit...

Un més que s'apunta!!

Mr.VetSon ha dit...

jo portare un parell de panteres rosa!

Mr.VetSon ha dit...

o de pateras negras! jaja!