dimarts, 21 d’octubre del 2008

BUKKAKE A LA BOTELLA!


Després d'un intens desgast considerable de massa encefàl·lica cercant una berra prou digna de mencionar, he de dir que cap de les peperes, s'ha destacat de les altres i no n'he pogut triar-ne cap, doncs totes són especialment fastigoses en àmbits diferents.

Ja sigui per pija soberga (Abotella), traïdora ambiciosa (MNebrera), tergiversadora bocaderap(SanchezCamacho), botiflera mercenària (MPauJaner), instigadora crispadora (SanGil), titella llepaire (SorayaSaenz) o maquiavèlica tibada (EspeAguirre), cap s'ha merescut que la proposés pel bukake. Al meu parer, els nivells de repugnància són massa elevats per a que un mortal pugui fer una tria.

Tot i així m'he decantat per la reina de les meuques peperes, la matriarca de moral distreta i concubina de Lucifer, la mare de totes els peperos, la truja bigotifílica per excel·lència: Ana Botella. Especialment vomitiva per l'ús mediàtic destinat a vendre llibres, per la ignomínia més absoluta cap al poble català i vasc i per l'especial al·lèrgia que em provoca la seva imatge.

Així doncs, BUKKAKE A LA BOTELLA!

4 comentaris:

juligan_güarrior ha dit...

dons a mi la maria de la pau janer em posa morcillon , per molt botiflera que sigui

Kryten ha dit...

I a mi, que sóc humà, però una cosa no treu l'altra, encara que la fornicaria fins a l'extenuació, continua siguent una venuda pepera, li faria com a la negra canitx, pero enlloc de lladrar la faria miolar com una gata maula. Està molt bona la berra juligan, hi estic d'acord. Llàstima que parli i tingui voluntat pròpia, seria encantadora com a vegetal postrada al llit, sotmesa a totes les meves perversions... mmm mpau...mmmm

Guillem Mas ha dit...

què me'n dius de l'alcaldessa la puta??

és que m'han encantat els adjectius descriptius per cada una d'elles i molaria que li posessis també una descripció a l'alcaldessa la puta.

Alcaldessa Puta!!!

Kryten ha dit...

AJJAJ sí,sí, però l'alcaldessa és sociata no la puc barrejar amb les peperes, llavors la mescla seria com els videos de'n Buisong! XD