dimarts, 14 d’octubre del 2008

Ejem....




el número de compte està uns posts més avall...

5 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

JAJAJAJA! KE BO!

christian, en sergi et va donar lo meu???

o

sergi, li vas donar lo meu a en christian???

aviam ki ho llegeix primer!

Dorian ha dit...

vindras avui a fer un poker a can mr. dinero? es per donar-te la pasta

DD

Sant Judes ha dit...

a mi ningu mha donat res mendi! ni lo seu ni lo teu!!
pero ara en serio passeu per un caixer un moment, mendi tens una caixa catalunya sortint pel portal a la dreta just creuant torrent d l'olla!!!!!!!!


pd. humil no vindre pas, pasa per un maleit caixer no costa res!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

No! No li vaig donar pq. li vaig comentar d'esperar a tenir els dos models fets ja que jo estic a punt de penjar la samarreta que estic dissenyant, que crec que més d'un la voldrà, però el cap de porc encara no m'ha respòs si li sembla bé o no

PUTA CAIXA CATALUNYA

Kryten ha dit...

jaajajj , sobren les paraules! ajajajaj ke bo!!!