dilluns, 13 d’octubre del 2008

Opinions externes

Sobre el tema de que escrigui gent de fora crec que el més just seria votar democràticament en una enquesta ja que a mi, per exemple, em sembla bé que escrigui qui li dongui la gana. Em sembla bé, en primer lloc, perquè m'importa una merda si el conec o no i el que pensi de mi o de nosaltres i en segon lloc perquè per mi es més interessant poder llegir opinions de fora i contràries, es molt fàcil fer un escrit d'una opinió sobre el dret diví (o qualsevol altre pensament homínid semblant) i que tots els comentaris siguin de l'estil "ara ara" "mà dura" "ben dit" i coses per l'estil afirmant el que ha dit l'autor del comentari. Crec que si algú creu tant en les seves conviccions no hauria de tenir por de llegir opinions contràries i poder defensar-les...




11 comentaris:

Sant Judes ha dit...

si pel ke fa a mi tambe, ke escrigui el ke vulgui i ki vulgui!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo ja he donat la meva opinio i he dit el mateix, pero nomes dic que si fem el blog tancat despres si que sha de saber qui es qui pq sino no the cap sentit tancarlo.

Kryten ha dit...

Vist així, també hi estic d'acord. L'unic incovenient que hi trobo és que ens poden fotre un paquet si ho llegeix un fill de puta d'amnistia o quelcom així, perquè encara que es predicqui la llibertat de pensament i opinió, a la pràctica s'ha demostrat que és una farsa, doncs si em començo a cagar amb el rei, a predicar el dret diví de l'hermandad o a escarnir el circ que hi ha amb la Madeleine, potser ens poden fotre i molt. En realitat estem sotmesos a les putes lleis que s'han fet a la seva mida per no haver de sentir el qeu no els agrada! Maçons malparits botiflers!

HE,HE...HERMANDAD!

Coquito Rodrigues ha dit...

"ara ara" "mà dura" "ben dit"

Like a Rolling Stone... ha dit...

Estic d'acord amb tu (Tatu) en que on vivim la llibertat d'expressió no existeix, bé, existeix perquè pots dir el que vulguis però és una mentida perquè aquesta llibertat d'expressió no està expressada ni als diaris ni en la TV i ni tan sols en la música (llevant contades excepcions), per això crec que el blog ha de ser diferent a tot això, tothom sap que no estic d'acord amb la opinió de la Hermandad de fer broma sobre una sèrie de coses però alhora no soc ningú per dir el que poden o no poden dir els meus amics de la mateixa manera que ells hem respecten coses que faig jo que estàn molt pitjor, per tant si ens volen fotre doncs que ens tenquin el blog i n'obrirem un altre amb les lletres més grans, el fons de color groc i en anglés perquè l'entengui tot déu.

Like a Rolling Stone... ha dit...

P.D. Que consti que amb la foto volia representar la llibertat d'expressió de tothom, no és una fotografia pro-dret diví ni cap hirtòria d'aquestes, no ha canviat la meva opinió sobre que és un tema massa seriós com per fer-hi bromes...

Anònim ha dit...

això penses que pot ser una imatge pro dret diví???? tapar-li la boca amb un tros de cinta americana??? això és una mariconada!!!

pastor amb guants de belcro ha dit...

TRANKIS,QUE EL MEU ANONIMAT NO TRIGARA A SER DESVELAT.I SI SOC EN QUEPAXA?O EN PROTECCIÓ CIVIL?O POTSER SOC L´ALCALDESSA(PUTA)?
O EN QUIQUE DE CAN CATEURA?
QUAN HO SABREU,DEIXARA DE TENIR GRACIA.
EM MOLA QUE PARLEU DE MI.EM MASTURBO LLEGINT.
BUKAKE A UNA IGUANA

Sant Judes ha dit...

aixo aixo! mariconades!!

http://img101.imageshack.us/img101/9037/34012pj3.jpg

Anònim ha dit...

posaria la cigala en una gàbia de hamsters si m'equivoqués, però estic segur que el pastor amb guants de velcro és en MONTI.
germans, vosaltres que hi dieu?

juligan_güarrior ha dit...

a mi em sembla que ha de ser en joel