dimecres, 22 d’octubre del 2008

sopa amb un economista

Com molt bé us ha comunicat el Sr. Surita (gran empresari del totxo palamosí juntament amb altres membres) aquest divendres 24 es farà un sopar al meu pis de Girona per inagurar les festes de Sant Narcís (qualsevol excusa és bona). Havia pensat que cadascú portes quelcom per menjar, però ho veig una mica difícil que la gent ho fagi. Així que acabarem sopant pizza o qualsevol cosa. Tanmateix porteu alcohol i roba d'abric per si les mosques.
Soposo que per dormir us podreu quedar, jo tinc tres matalassos, dos sofas i molt de terra.

Es roga correcció en el vestir

PD: comuniqueu-me pel blog o mòbil la vostra assistència. Gràcies i visca l'euribor i el boley

8 comentaris:

Sant Judes ha dit...

jo vindré de tratje llarg i de 21 milions de botons, ves preparant tu la americana de pell de dragó de comodo.

Sant Judes ha dit...

ara en serio , anem tots de tratje o ke??? no hi ha collons

Anònim ha dit...

tupé no la liis!!! que jo paso d'anar amb tratje a barraques!!!

Merca jo vinc al sopar però no em quedaré pas a dormir!! que disabte curro!! havent sopat aniré a fracasar una estona per barraques i cap a casa a pelarmela com un mico tibetà!!

HE HE HERMANDAD!!

Guillem Mas ha dit...

bé bé!! a veure si som colla i la liem una mica tius que no sortim mai junts!! (vaia un de dir-ho jo tb)

jo tinc un somier i un matalas. Aquests dos elements donen com a resultat un llit. Confirmar assistència quan mes aviat millor.

Alcaldessa puta

Sant Judes ha dit...

si en maceo està disposat a liar-la, la liem segur.

bertinha ha dit...

El Sr.Zurita (humil projecte d'empresari del totxu) confirma la seva asistència
El Sr.Surita (mecenes del totxu, el qual desconec) promet pagar la festa hetílica

Pessigollaire nº 44 ha dit...

En Mendi i jo tb!

Mr.VetSon ha dit...

Sala i martí em PENSUT que t'has equivocat de consonant! jaja! surita paga l'alcohol!jajajaja!