dimarts, 14 d’octubre del 2008

VOTA SÍ

Per a un Blog lliure vota SÍ!!


Com sempre, la extrema dreta, i la de la Hermandad no és una excepció, ens planteja una submissió de la raó a la voluntat i l’acció i un component social interclasista.
Vol suprimir la discrepància i proposa como a ideal la construcció d’un utòpic blog perfecte aprofitant demagògicament els sentiments de por (fent-nos creure que amb el blog obert ens pot caure un paquet... jo crec que el FBI està pendent d’altres coses...) i aprofitant-los mitjançant la propaganda com en el penúltim post i pretenent-los desplaçar contra un enemic comú.


Per a un blog retrògrad, reaccionari, carca, supeditat, empresonat, submís i covard vota no!!

Per a un blog gosat, audaç, impàvid, sense por de defensar ideals i lliure vota SÍ!!

17 comentaris:

Sant Judes ha dit...

no te res a veure amb el post, peró acabó de trobar al fons de l'armari una careta de SPIDERMAN que no sé d'on ha sortit (es de mida adult)

senyor tatu la vol? jajaja


jo tinc unes de lluitador mexicà per si hem de fer alguna mena de performance!

Coquito Rodrigues ha dit...

Com manipules. Votar No és perquè no hi hagi anònims que es foten amb nosaltres. Puc admentre que discuteixin les tonteries que escrivim aquí però que donguin el seu nom...

Anònim ha dit...

Jajajaja!que gran!en serio!quin gran duel!això es posa interessant! El rey de la política contra el rey del palique! Ara l’Ignasi haurà de demostrar si el seu freakisme polític es reflecteix en poder de convicció i si la Rockstar te el mateix carisma en les ties com en els electors en general!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Mendi quan puguis fes-me un truc que t'haig de demanar un favor respecte el blog.

Kryten ha dit...

Haig de reconèixer que tinc l'enteniment dividit, en part entenc i comparteixo ambdues postures, el meu cap em crida cap al conservacionisme socialnacionalista ultra sectari (PDDD), i el meu cor cap a l'estrema anarcosindicalisme més radical del sectarisme insurgert, finalment he votat que sí, doncs davant aquests dilemes tinc tendència a deixar-me emportar pel cor, digueu-me romàntic. Poder així podrem captar nous adeptes a l' Hermandad, crec que la germanització mundial ha de prevaldre per sobre de l'autoprotecció envers l'amenaça extrangera alienígena comunista maçona.

HEHE, HERMANDAD!

Kryten ha dit...

Òstia! la careta maleïda de la mort! No, no! aparteu-la de mi l'últim cop que em va posseïr em vaig carregar la xarxa de la porteria en un rampell aràcnid convulsiu.

JAJAJAJ, de veritat és la meva?, em pensava que era per casa els meus pares. Òstia quins records que em porta la penya, la meva època daurada, sniff...

HEHE HERMANDAD!
CAP CLUB MÉS HISTÒRIC...

Anònim ha dit...

tatu, jo vaig presenciar el teu vertiginós salt aràcnid!!! crec que és una d'aquelles escenes que no s'obliden mai!! jajajjaaja!! boníssim!! encara me'n recordo de la cara del porter com si fos ahir!! jajajja!

tupé amb potes porta'm la careta que ens l'endurem a cassà!!! i se'n recordaran de nosaltres!!!

SPIDERHOOLIGANS PALAMÓS CF!!

Dorian ha dit...

Lo teu és manipulació i no en Losantos.

Respecte al comentari de l’anònim: no és cap duel entre en ladrón i jo ni entre les nostres ideologies. És simplement un posicionament dels membres de l’Hermandad sobre si acceptar opinions externes o no.


Ja per acabar, tatu, t’ho dic amb el màxim respecte i apreci. Ja ho aviso: no vull que el meu comentari sigui interpretat com una critica sinó com una reflexió. Amb el teu vot al sí as demostrat dues coses: que no tens cap o que encara ests jove perquè com bé va dir en el seu dia el que fora ministre i president del PPC: qui de jove no és d’esquerres és que no te cor però qui de gran no és de dretes és que no te cap.



PENSA EN EL FUTUR!!! VOTA NO!!!

Like a Rolling Stone... ha dit...

Crec que és una bona frase per tal d'aconseguir els objectius que buscava però també crec que el cementiri està ple de gent amb les butxaques plenes i el cap ple d'infelicitats per deixar-se dur un xic massa poc pel cor..

Sant Judes ha dit...

tatu no se de ki cony es, pero meva segur ke no! jajaja

Kryten ha dit...

Et contesto sense conyes Humil, les tendències que hagin esta analitzades pels homes al llarg dels temps no m'afecten, donc a mí no em varen pas preguntar, JA havia sentit abans aquesta assevaració, i com tantes altres no es pot ficar a tothom dins un sac. Tinc idees de dretes i esquerres barrejades, qué sóc un vell sense cap o un jove sense cor?r. Potser si. Encara que m'agrada pensar que sóc un jove amb cap y un vell amb cor, si més no, ho intento. D' altra banda he estat tota la meva vida visquent amb dualitat, he aprés ,com tothom, dels meus errors i he intentat remeiar-los, al cap i a la fi, són incompatibles el cap i el cor?. L'esforç és meu per a fer-los compatibles. I el resultats també són meus. I no em va pas malament, sempre que accepti viure com a incomprès. Res no és negre o blanc amic meu, tot un espectre de grisos és en totes les coses esperant que el triatge.

Amb molt bon rotllo humil, gràcies per fer-me pensar.

Kryten ha dit...

El meu vot positiu, ha estat resultat de veure que si avui, i ara sóc aquei entre vosaltres és gràcies a que en el seu moment el vaig poder llegir. Sino malhauradament no hagués sabut mai que hi havia gent a la penya sport tant catxonda i m'hauria perdut moltes coses bones, i les que queden per venir. Pensant, en altres "ovelles negres" com jo, que encaixerien a la secta, crec que s'ha de votar SI.

Gràcies per acollir-me al vostre recer germans.

HEHE, HERMANDAD!

Coquito Rodrigues ha dit...

Un moment. Per què votar si és ser d'esquerres i votar no és ser de dretes??? Estem caient en el el minimalisme i la manipulació, trets típics de la democràcia d'avui en dia.

Es tracta de tenir intimitat al blog i que no hi hagi anònims. Estic a favor que tothom pugui visitar el nostre blog (salutacions i petons a tots aquells/lles que el visiteu) però no que facin comentaris sense identificar-se.

Sóc de centre?????

Like a Rolling Stone... ha dit...

Si somos libres en el corazón, no habrá cadenas hechas por el hombre con fuerza suficiente para sujetarnos (Steve Biko)

(En resposta a l'Humil per la frase de Josep Piqué)

juligan_güarrior ha dit...

aviam , només s'està votant si deixeu escriure als anonims o no ? o fer el blog invisible com una altre que tots coneixem?

sincerament, si és només no deixar-los escriure em sembla una xorrada, per començar sempre tenim l'opció de no fer cas als seus comentaris , però ... que hagues estat el famós post de Mister Cipot sense els anonims?

aviam els que ara resulta que voleu intimitat i respecte sou els mateixos que penjeu fotos de la madelein , que insulteu a l'alcaldessa o parleu de les més absurdes practiques sexuals . A mi personalment no em va fer gens de gracia el primer cop que vaig visitar aquet blog , no volia que algú visités aixó i es penses que a la penya sport som una colla de pedofils homofobics i racistes . Però de mica en mica he anat entenent el que és aquet blog per vosaltres , la vostra petita casa de putes... dons collons! difruteu-la! que us poden importar el anonims?? l'alcaldessa , gent de l'ajuntament , de la junta del palamós , tothom ve aki a veure els vostres disverats .que potser us avergonyiu d'alguna de les bestieses que dieu? que potser teniu por de trobar-vos l'alcadessa de cares i que us pregunti si sou en Maceo o en Coquito?
Collons senyors! em pensava que ereu més valents! Això es suposa que es el blog d'aviam qui la diu més grossa! jo les coses series les parlo cara a cara i sincerament no tinc cap por dels anonims.

Salut , Empordà i Llibertat .
VOTEU SI!

Kryten ha dit...

No conec les opcions d'aquests tipus de blog, però no es pot fer que es pugui llegir però que només puguin escriure els registrats?

Mr.VetSon ha dit...

aviam, totes les variants són valides:

-blog tancat on només poden escriure i entrar-hi els membres.

-blog obert al públic però on només poden escriure els memebres.

-blog obert al públic amb possibilitat d'escriure-hi.

jo penso com en Pere, tenim la possibilitat de sudar d'aquells comentaris que no creiem adients o que no s'identifiquin. jo trobo divertit que algú ens increpi de tant en tant, l'únic que hem de fer es demostrar-lhi de quin peu calcem! jeje!

VOTA SI PER UNA HERMANDADD TRANSPARENT!