divendres, 1 d’agost del 2008

TORNA!!!!!

Si amics ludopates, alcoholics, drogadictes, puteros,....!!!
La Segona edició de l'Hermandad Poker Tour ha arribat!!!

Aquest diumenge dia 3 d'Agost a les 15:00 hora la primera cega de la partida estarà en joc!
Més o menys les bases de la partida són les de la primera vegada però tot i així us en faig cinc cèntims:
1.- Preu de joc: 10 € + 3 € (per veguda)
2.- Recompra indefinida de 10 € fins a l'Aton.
3.- Qui arribi tard es fot (Les 15.00 h. són les 15.00 h.)
4.- Places LIMITADES per 20 persones.
5.- Només es pot apuntar a la partida a través del blog.
6.- NOVA VESTIMENTA: Banyador i camisa (a lo guiri i fresquest)
(Gent com en Toni i jo i afegirem portar mitjetes de futbol amb sandalies)
Tranquils amics sectaris!
Ja queda menys per saciar les vostres ancies de perdre diners!!

12 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo Apunto en Navo, l'Isaac (gent de girona) a l'Aleix i a un servidor.

Ja queden 4 places menys!!

Mr.VetSon ha dit...

jo jugare sol des de hamburg...

Anònim ha dit...

Buenas, yo pujava cap a llafranc el diumenge, aixi que em va de puta mare venir. m'apunto jo i l'Anna. molta sort a tots!!!!

Anònim ha dit...

jo també m'apunto!!
després de la timba i per tal que tothom pugui optar a poseïr el famós poker de vicis, hi haurà una expedició de ludopates viciosos, a "La Torre Park". places limitades...

BUKKAKE!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ei , que jo també vull venir !!!!!!!!!! espero instruccions

Like a Rolling Stone... ha dit...

Jo aniré a Hamburg perquè en Mendi no jugui sol

Like a Rolling Stone... ha dit...

m'apunto

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Pere estas apuntat pero quin pere ets? Instruccions? Que necessites mes?

En Morata i en Said tb sapunten!!

Anònim ha dit...

Al final no podrer venir a la 2a timba, a veure si a la 3era va la bona. ciau

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Tot i les altes hores de la matinada apunto a l'HUMIL En Merca en Pagra (colega meu) i en Marc (colega del volei)!! Ah!! i en Said!!!

Sant Judes ha dit...

a veure si algu apunta el meu amic en DE JUAna chaOS que ja es un home lliure com bé es mereix!!!!!!!!!

ell si que val! tuc, mata o mor, de juana llibertat!!!!!!!!!





chaos askatasuna!!!!!

Sant Judes ha dit...

que orgullos que estic, de no ser magrebí!

moro que navega, foc a la patera!

moro naufregat , sempre ofegat!

home que navega , home que s'ofega!

patera que travessa, el suc del cap li vessa.


enterro de negres, pudor de cebes!

al moru de rabat, punyal sempre clavat!

al moru qe s'ho busca, navalla o una "etrusca·

punyal ben for al cap, a l'home de rabat!

hem d'agredí, al putu magrebí!

hem de matar, al paiu d'ezzbolà!