dimarts, 26 d’agost del 2008

Reunió imporant


Estimats sectaris, parlant amb un membre de la Penya Sport (membre de veritat, dels que fan coses) hem estat analitzant la situació. Com ja vam dir a la nostra reunió (clandestina) cal una reunió urgent i molts temes a tocar, està clar que la penya no està en el seu millor moment i vam quedar que fariem coses i aportacions per ajudar-la. Recordem que ajudant a la Penya ajudem al Palamós. En principi no hi ha cap problema i hi haurien molt temes a tractar:



  • Resum de les activitats i posada en comú dels comptes.

  • Creació d'un blog a imatge i semblança al nostre (n'em un pas endavant) com a eina de comunicació de la Penya.

  • Creació d'un codi intern (que eviti que alguns tirin escupinyades, bengales...)

  • Fer carnets de la Penya.

  • Realització d'activitats per justificar a l'ajuntament que som una associació com déu mana.

  • Decidir quin tipus de perfil volem dins la penya (potser millor 20 que animin i paguin que 50 que no fotin res)

  • Possibles nous projectes.

  • Precs i preguntes.

Aquest podria ser perfectement el programa a seguir durant la reunió.


Ara queda el més important. Hem de dir lloc i hora. Diuen de fer-lo un dia de partit un ratet abans. Jo sóc del parer que s'han de parlar moltes coses i amb un ratet no en tindrem prou.

Feu-vos ressó de la reunió i demaneu opinió sobre dia i hora d'aquesta reunió entre la gent de la Penya (repeteixo gent de la Penya, no gent que es posa a la mateixa graderia de la penya...)


He he Hermandad!!! Fem un esforç pel Palamós. Tot, i més, pel Palamós.



9 comentaris:

Anònim ha dit...

FILLS MEUS,SI VOLEU UNA REUNIO QUE HI ASSISTEIXI TOTHOM,S´HA DE PLANTEJAR COM UNA FESTA LUDICO-TORTURA-FESTIVA AL GRAPAT DE GILIPOLLES QUE VENEN AL CAMP I NO SABEN NI ON SON.EL PALAMÓS NO ES UNA MODA SKINHEAD.JA HI EREM AVANS QUE VINGUESSIN,I CONTINUAREM QUAN MARXIN.
TAMBE PODRIEM ROSTIR AL NEN PELAT QUE ESTA COM UNA FOCA I REARTIR LA SEVA CARN A LA LLOTJA.EL QUE SOBRI AL BAR DE KEBAB.
EL PASTOR AMB GUANTS DE BELCRO

Anònim ha dit...

si aquesta reunió és només per gent de la Penya, ... jo no hi aniré pas.... jo només estic a la mateixa graderia que la penya com molt bé dius! HE! HE! HERMANDAD!!!

el tresorer ha dit...

Sense ser de l'hermandad, però amb l'autoritat que em dóna ser EL GRAN GERMÀ que tot ho controla, proposo fer la reunió el dia de la rapitenca, un parell d'hores abans del partit.
A més, podrem aprofitar per fer la primera de les activitats que ens reclama l'Ajuntament (un ajuntament que dóna 2.000 euros a l'Ateneu per l'equip de so d'un concert i en canvi es nega a pagar-nos un duro a la Penya per l'equip de so del concert de la festa Scooter):
TALLER DE REALITZACIÓ DE PANCARTES
Proposo que aprofitem la reunió també per fer pancartes contra el tracte de favor que es fa al Girona, l'abandonament del Palamós dels mateixos que ajuden al Girona, i també donant la benvinguda a Edu Aguilar
Taller educatiu, d'inscripció gratuïta i obert a tothom. Un servei al poble, com ens demana l'Ajuntament!!!

I per a més endavant,
TALLER DE RECICLATGE: Podem reciclar la brossa que trobem a mar, com ara el projectil trobat ahir, i reutilitzar-lo en qualsevol administració o a l'autocar de la Rapitenca.
Dins la voluntat de servei públic que ens reclama l'Ajuntament a la Penya, un taller gratuït i obert a tothom.

LA GAMBA ÉS DEL PALAMÓS, NO DEL GIRONA!!!

Mr.VetSon ha dit...

jo crec ke dues hores abans del partit (diumenge 15 hores) no és bona hora... dinars familiars, ressaca,etc.
jo la faria el dissabte a la tarda a les 16:00 o 16:30. ke us sembla?
el lloc, la veritat ni idea...

vinga nois, que s'ha de donar una empenta a la penya!

MENYS POSTURES I MÉS ANIMAR!

Coquito Rodrigues ha dit...

Recordo que s'ha de proposar hora.
Recordo que no és només una reunió de l'Hermandad sinó de la Penya Sport.
Recordo que les aportacions i idees de cadascú s'han de dir el dia de la reunió.

A mi em sembla bé un dissabte a la tarda jo hi seré, no estaré jugant a volei ni res...Esperem uns dies i si ningú diu res (intel·ligent) al respecte, parlem amb tres o quatre prohoms de la penya i quedem el dissabte abans de la rapitenca.

Força palamós alee (oeo)

Coquito Rodrigues ha dit...

A hi vull recordar que no, no pretenem que hi vingui tothom.

Anònim ha dit...

la reunió s'ha de fer al bar 33!!!

FORZA CAMPRODON!!!! PUTA SETCASES!!!

Guillem Mas ha dit...

el fet de que fem la reunió dues hores abans del partit és la manera que tothom hi acudeixi. Jo personalment voto pel diumenge perquè sabem que absolutament tothom de la penya el té lliure.
El tema dinars familiars (jo m'hi inclueixo) ens aixequem una mica abans de taula i ens pixem al llit, no passa res.

També dir que crec que es fa la reunió o es fan pancartes però les dues coses a la vegada no pot ser.

Felitcitar el coquito per l'iniciativa.

Alcaldessa Puta!!!

Coquito Rodrigues ha dit...

A veure Guillem...no es tracta que vingui tothom...no sé si ens entenem. Els skinets no cal que vinguin. La gent seria, que anima i que estima el Palamós i que va al camp no perquè hi ha merder sinó perquè sent els colors. Jo estic amb en Mendi, la faria un dissabte a la tarda/vespre amb tranquilitat.