divendres, 1 d’agost del 2008

PROPOSTA PINTORESCA!


Com ja es ve dient de fa temps, cal fer una expedició amb creuer a Lloret de Mar!

Es tractaría d'agafar un creure d'aquests de la platja de Palamós i anar a fer el absolut i complet guiri a lloret, anar a fer sangries, "paella d'or", xancles i mitjons, comprar barrets de mexicà, esbatusar-se amb anglesos, tocar els pits oportuns, i en definitiva, LLUÏR LA PAPA!

Jo, opino que si ho fem durant el mes d'agost, hauria de ser un diumenge, durant el dia esclar, sinó, fem-ho al setembre qualsevol disabte, a principis a poder ser...

Senyors, ha arribat el moment de concretar dia!! Dieu quan us va bé i ens posem tots d'acord!


LLUÏR PAPA!!!!

9 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

com a gran instigador d'aquesta expedició des de fa anys us demano siusplau que espereu ke torni!!

paella d'or ara o mai!

Sant Judes ha dit...

jo proposo primer finde de setembre !

bertinha ha dit...

ohhhh
grandiós el plan de Lloret, és com si ho estigues veient (Port Aventura semblarà bambie)
Al setembre potser és molt tard x lambient de borratxera que es respira a lloret.
Quin dia tornes mendi? Em sembla recordar que arribaves el cap de setmana del 16-17? aquest diumenge seria clau per la empalmada de Barraques de la Bisbal i la desquiciada màxima.

Estic frisant
tant q m'entreno x saltar de balcó a balcó d'un hotel com a bon guiri de lloret

Sant Judes ha dit...

ARA ARA! SALTAMENT DE BALCONS!

Anònim ha dit...

ostia ! em sembla una idea maganifica!! jo també m'apunto .
tot el dia vestit amb xancles i banyador i dexant que el sol sucarrimi els nostres voluminosos cossos , esculpits a base de paella d'or i jerres de litro... he de reconeixer que he fet quelcom semblant a Cadis , aixi que no m'importarà assessorar-vos.

Like a Rolling Stone... ha dit...

Setembre!!

Anònim ha dit...

dons el disabte que ve juga el lloret palamós a les 7 de la tarda...

L'ull que tot ho veu ha dit...

Estic repassant la llista de "coses típiques de Lloret" i no hi he vist per enlloc l'esport de moda del moment a la localitat: matar a algú.

Això també estarà en el nostre ordre del dia?

pastor amb guants de belcro ha dit...

VIOLAR I MATAR ITALIANES