dilluns, 4 d’agost del 2008

Himne dels 110 del Palamós C.F


Estimats sectaris, com deia Grouxo Marx és millor callar i semblar tonto que parlar i deixar de semblar-ho. Aquesta frase explica el meu temps de silenci en aquest blog. Però he trobat una gran raó per trencar el silenci dels últims temps.


Ja sabeu que a mi els personatges m'encanten ja que entenc que ocupen un rol molt important dins la nostra vila. He trobat un personatge desconegut. Un tal Paco Varó, cantautor del poble. En Paco composa i canta, i a més ja ha publicat disc; el podeu trboar a discos homs. Entre moltes altres cançons el nostre cantautor va fer la cançó dels 110 anys del Palamós. Desconec si és oficial o no, però en tot cas la vaig sentir l'altre dia el camp i vaig jurar que aquest tema cauria a les meves mans. I ja el tinc. I crec que és lo suficientment penosa per fer un comentari al blog. No té desperdici. Crec que 110 anys d'història mereixen molt més...



P.D.: He mirat de penjar el tema al blog però no me n'he ensortit. Si us plau qui la vulgui que m'ho digui i li enviaré per mail.

3 comentaris:

Sant Judes ha dit...

enviamel!!!!!!!!!

Guillem Mas ha dit...

compartir és estimar. Jo el vull però és que molt cutre no?
Ens el fiquem tots de melodia pel mòbil??

Mr.VetSon ha dit...

ssssssiiiiiiii
es necessari!