dimecres, 16 d’abril del 2008

Operación Triumfo


Motivat pels comentaris den Basté sobre una actuació d'ahir a OT em decideixo a buscar al youtube la actuació tan presuntament lamentable per contrastar la informació. Vaig a la pàgina de videos més famosa del món i em porta fins aquí: http://www.youtube.com/watch?v=FerFG4X_y_M


La meva sorpresa després d'escoltar i veure la actuació és que el director de OT - a qui en Basté entrevistava- es queda curt. Això és lamentable. Horrorós. És de nivell SingStar.

La veritat és que les cançons de la Shakira tenen trampa...però no tanta.


Així que proposo que l'any que ve ens presentem al casting d'OT. Vist el nivell segur ke ens agafen a un parell o tres de nosaltres.

2 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Flipa!!
Quina tela! Canten pitjor que en Said (be, potser m'he passat)!!!Pero realment es molt xungo el tema! A veure si serveix pq fagin ploure!!!

Mr.VetSon ha dit...

jojojojo! hauria de ser penat cantar així i pensar-te que ho fas bé!! com pot sortir això per televisió en prime-time??? spanish gonorrea