dimecres, 16 d’abril del 2008

CLAUERS HERMANDAD

Benvolguts germans sectaris,

Com bé sabeu, desde la secció tupé de Hermandad, no es fa gaire res per la penya, però si més no, s'intenta i es proposa, sovint sense exit ja que al final ningú colabora.

Però bueno, faig una proposta, ja que he descobert una gent, que fa clauers a preus i quantitats moderades, 25 clauers 25 € (comanda mínima) per una sola cara, si es per les dues potser puja uan mica més, no gaire..
Són d'aquests de plàstic cuadrats, si els voleu de plata o xapats d'or us en aneu a la joieria roura, com si us voleu grabar una H al vostre Trolex, allà es veu que fan de tot, però jo tinc un estil més casolà que hi farem...

Aixi doncs, decidiu com voleu els clauers , si amb una H o amb un rat-penat menjan-se una cigala. I quan tingui calers ho fare.
Que primer s'han de fer els del plabell secció rias baixas.

Atentament, MR_TUPÉ, membre de hermandad, i molt honorable president de la secció rias baixas del P.L.A.B.E.L.L.

5 comentaris:

bertinha ha dit...

jo optu xl clauer que hi surti un ratpenat mossegant la H i algun altre símbol de caràcter subliminal i ocult

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo el clauer hi posaria una foto den Jaime en fora de joc, pero com que l'han fotut fora i ja no forma part de l'equip dega em conformo amb un H!

Cristian en Toni em va trucar!JAJA!

Like a Rolling Stone... ha dit...

Dono fe de que això és cert,quant vaig veure el missatge el vaig trucar, però no us acostumeu...

Sant Judes ha dit...

toni trucam

Like a Rolling Stone... ha dit...

Cristian despenja'm