dimecres, 9 d’abril del 2008

Dissabte a les 19:30 tenim pista al Tipi Park

He reservat pista per a les set i mitja de la tarda (és l'única hora que quedava...)
De moment som 5, deixeu un comentari aquí o envieu-me un miss al mòbil els que volgueu venir.

1. Surt a 4€ per cap
2. Una hora de pista, pilota, petus, vestuari etc...
3. Està terminantment prohibit que quan jo tingui la pilota obligar-me a passar-la.


IMPORTANT!!
Els que hem anat algun cop a fer el ridícul al torneig d'estiu no passem per recepció, anem directament a la pista per la porta del darrera ja que quan vaig anar a demanar pista em vaig trobar aquest cartell a l'entrada del recinte.


13 comentaris:

Coquito Rodrigues ha dit...

Jo vinc!!!!!!!

pomes ha dit...

conteu amb mi, per descontat.

pomes ha dit...

mireu kines pomes!

Mr.VetSon ha dit...

no puc seri! fuck! no podrem connectar amb les nostres jugades d'un altre planeta toni!(probablement del planeta GI581C)

Mr.VetSon ha dit...

ke gran el montatge! una cosa, ens hem d'acostumar a fer més fotos! sino la gent es pensa que ens inventem les històries!!

Guillem Mas ha dit...

jo no puc vindre

Guillem Mas ha dit...

jo no puc vindre

Sant Judes ha dit...

la foto del planeta la he fet jo mendi, perque la gent no es pensi que m'ho invento jajajaj


Guillem deixa les marxes d'avis i juga a futbol

bertinha ha dit...

ei
q jo també vinc i en Pur (jordi olive) potser també
apa toqueuvos

p.d: visca les marxes d'avis!

Mr.VetSon ha dit...

que és això de les marxes d'avis d'en guillem?

així m'agrada christian, ke fagis fotos bonikes i les pengis!! per cert, has venut alguna parcela?? es que potse m'interessaria... com està el tema temperatures a GI581C???

Sant Judes ha dit...

a gl581c estan entre 0 i 40 graus, i hi ha aigua, es per això més que res que es noticia el descobriment del coi de planeta aquest, pero fins d'aqui 20 o 30 anys no sabran si hi ha vida tot i que es sospita que si.

Ningu s'arrisca a comprar parceles, tot i que m'han enviat un misatge per ebay una tia que pregunta que si hay garajes jajajaj

Coquito Rodrigues ha dit...

Parla amb en Zaplana...

Coquito Rodrigues ha dit...

Parla amb en Zaplana...