dimarts, 6 de maig del 2008

reincorporació a la vida sectaria

ei penis sectaris

aquest bolg és un no parar, tornu de viatge i em trobu amb 25654765 escrits i em passu una hora per poderlus llegir tots, jajajajaj quins malalts! m'estava rient tot sol a l'ordinador de la uni

Destacar el video dels maltractadors, els comentaris del degà, l'article dels fills del "cortijo", els videos den marx als quals l'hi dono el meu vist i plau per penjarlus xo me'n reservu els drets d'autor; i l'esforç den Mendi x fer escrits des del Reich
Pel que fa el sopar de l'illa, q tal? pel que diu en Comes, el tema està en caiguda lliure jejejeje
que diu el gran calamar?? i em sembla haver llegit q també va venir en Pastor?? és viu?? q gran, incorporemlu al bloc sectari

apa, ens la veiem aquest cap de setmana
i tal com diu en Guillem em despedeixu acompanyat del ja clàssic:

DD o MORT- puta alcaldessa

1 comentari:

Mr.VetSon ha dit...

ja li vai enviar un mail a en pastor pk s'incorpores al blog a olvidau@msn.es i no ha dit res... tampoc m'extranya coneixenlo...