dijous, 8 de maig del 2008

HE HE HERMANDAD

Bones germans sectaris:

Informar que s'ha quedat el diumenge a les 10:00 al Bar l'Espigó per començar la jornada com Déu mana (esmorzant), per després anar al Nou Municipal a preparar-ho tot. En Parals ha parlat amb la junta i li han dit que estaran entrenant allà i que ens deixeran entrar pq. tinguem un lloc per "treballar".

Estaria bé que diguessiu qui vindrà a esmorzar i qui anirà directament al camp per saber a qui s'ha d'esperar i a qui no!!

Gràcies!!!

HE HE HERMANDAD!!!

4 comentaris:

dani ( males notícies) ha dit...

sabeu perque l´home ( home educador evidenment) es l´unic animal que s´entrebanca dues vegades amb la mateixa pedra?Us posare un exemple:JO.es la segona vegada que dic que qui sera el jeta que no vindra al camp sense cap mena de excuses..doncs be no podre venir perque demà començo a treballar i consequenment a deixà la navalla. tinc zero credebilitat.

ja li desaré algú el material i us el portarà.

ESPERU QUE DEIXEU L´HERMANDAD ALLA ON ES MEREIX.

FORÇA PALAMÓS.

PD:JA VINDRÉ AL PARIT DE PLAY-0FF

Sant Judes ha dit...

Aixo vol dir que fem tots els preparatius directament diumenge?

Sant Judes ha dit...

talp no diguis mentides ke vas a animar el girona i ho sabem

Anònim ha dit...

jo vindre a esmorzar i per anar al camp a fer el que sigui i a començar a cridar!!! i si cal anem a dinar i a liar-la a algun lloc fins que ens fotin fora!! però a les 5 suposo que haure de pirar perque he de prendre part a la desfilada de festes de Primavera de Palafrukistan!! quan m'hi vaig comprometre encara no podia saber que aquest partit seria tant trascendent... demano disculpes a tots els germans sectaris!! i prometo que jo, igual que en Talp, vindrem al partit de Play-off d'ascens!!!!
FORÇA PALAMÓS I PUTA AL CALONGE!!!