dimecres, 7 de maig del 2008

EN MARXA

Ja he anat a comprar els plastics i ara em dedicare a tallar-los i per diumenge ja estara tot preparat.

falten diverses coses:

1) Elements pirotecnics( cristiandad agafa el teu pot de confeti aquell ke dius ke tens)
2) rotllos de paper higienics
3) digueli algo a en roglans que porti confeti d´aquells ke a vegades porta
4)molta i molta veu.

Per cert per l´Hermandad sera definitiu la gent que assisteixi.No valen dinars , examens ke fa 4 anys que son els mateixos i un llarg etc

AL loro ke tampoc es pensin que perque vinguin un dia poguin posar-se medalles!!

SOM-HI TOTS


5 comentaris:

Anònim ha dit...

jo ja et portare estrellitas rojas!!! jajajaajajaaja!!

Coquito Rodrigues ha dit...

I sobretot porteu moltes ganes d'animar!! yuuuuhhhuuuu

Guillem Mas ha dit...

Ok talp!
Jo aniré a comprar paper de WC, aproximadament, dues dotzenes. Pel que fa als elements pirotècnics crec que ens hauriem d'esmerar una pèl més. Una traca per començar el partit és clau, a on collons es pot anar a comprar una puta traca?

Per cert, recordeu que si pagueu alguna cosa heu de seguir el protocol següent: primer, trucar-me per dir-me quant ha costat. Segon, anar al camp i portar-me la factura. D'aquesta manera rebreu els diners in situ.

Alcaldessa Puta!!!

Sant Judes ha dit...

jo he comprat una lona per fer pancarta: 26.85
queda dit

dani ( males notícies) ha dit...

jo he pagat 117 eurus.

1) 75 metres plastic groc
2) 75 metres plastic vermell
3) 25 metres plastic blau

4) 4 pots de confeti dakets ke salten cap amunt
5) 2 rotllus de cinta adhesiva gran