dimarts, 3 de juny del 2008

S'ENS TIRA EL TEMPS A SOBRE!!

eeeeeeeeeeeeee! hehe hermandad!

penseu ke ja arriben barrakes i en s'ha de donar el trofeu hermandad com cada any!!

aki tinc les propostes ke de moment hem anat pensant entre tots (i k ara recordo...), evidentment seria d'agrair ke la penya participes de l'enkesta!!! si en penseu un altre ja sabeu!

- "trofeu l'hermandad al més ludopata" diversos candidats:

- Dèu
- Jaume Duràn
- Toni Montero

- "trofeu l'hermandad al capità" per Bayona

Són poques propostes... però vaya...

jo crec k hauriem de fer el de més ludopata i donar-lo compartit a Duràn i Montero que s'ho pendrien bé i podríem fer una macrotimbaka durant tot un dia dels de barrakes! si voleu ho fem a s'alguer a l'aire lliure i tot, acompanyat de paella...i lo ke caigui i a la nit ho empalmem amb barrakes!

espero comentaris i haviem si el blog revifa ke fa un temps ke parlem només quatre!

8 comentaris:

bertinha ha dit...

El trofeu al més ludòpata és una mica difícil d'avaluar al ser una virtud que no és veu al camp, jo com alternativa proposu donarlu a en Cornellà (patriota Català) com a reconeixament a la seva convocatòria per la selecció nacional amateur: trofeu al palamosí de lany

Donar el trofeu al gran capità també ho trobu una bona idea, una manera d'agrair el treball d'una figura, a vegades poc valorada, com és la del porter

bertinha ha dit...

Tema paella seria òptim!
per iniciar l'estiu, afrontar barraques i preparar els reptes de la pròxima temporada.

Mendi, estem a les teves mans quan vulguis t'ajudu a tirar-ho endevant
Pel que fa la ludopatia es podrien fer les 12h de poker (rememorant les 12h de futbolí del local), els inquilins del pis franc de Sant Antoni segur q hi mostraran gran predisposició

Sant Judes ha dit...

macrotimbaka a l'aire lliure...quina cultura de la timba...
on s'es vist...


hermandad secció sótan del cutty sark

Like a Rolling Stone... ha dit...

Evidentment no fa falta dir que em sembla de putíssima mare lo de les dotza hores de vici però recordeu que hauriem de mirar de fer-ho fora d'algun dels dies 20, 21, 22 i 23 que hi ha lo de la feina dels petards

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo crec que al mes ludo! I llavors que sel juguin a la carta mes alta entre en Montero i Duran a dalt de lescenari!!!!

Coquito Rodrigues ha dit...

Estimats sectaris si ho fem al més ludo crec que el gran oblidat és en Déu (cognom viril on els hi hagi) pel tracte que hi he tingut en aquest tema per mi en Déu m'ha demostrat ser un gran malalt en la matèria del joc...no sé en Comes què n'opina.

Jo la veritat és que estic d'acord amb la bertinha de donar-li a nen Cornellà, no només per ser el més patriota sinó pel compromís demostradissim amb el Palamós (tot i ke anant bé fot el camp lany ke ve al Girona, al madrid, al Rangers...)

Escollim el que escollim tindreu el meu suport.

Salut i humor negre!!!

Atentament, Coquito Rodrigues.

Guillem Mas ha dit...

jo tiro per lo de cornella patriota catala.

Com a segona opcio donar al premi al mes ludopata em sembla be. tot i que crec que en Deu ja tindrem temps a donar-li perquè va pel cami a ser el maldini del palamos (fins als 35 anys era no???)

Mr.VetSon ha dit...

jo voto per ludo a dèu,duràn i montero i que s'ho juguin a la carta més alta!! boníssim! jaja! jo lo ke faria seria convidar-los a la timbaka i que jugessin!no?

per cert, molt poker i moltes mariconades, però se us planteja una aposta sobre futbol i per 10 eurillos quasi ningú s'apunta... kins marikes esteu fets...