dimarts, 3 de juny del 2008

Girona a 2a?

Benvolguts sectaris

Tal com haureu pogut apreciar als diversos diaris provincials i mitjans televisius, el Girona CF segueix superant obstacles i es troba a 180 min de l'ascens a la divisió de Plata del futbol estatal.
Cal mirar més enllà del que pugui succeir en aquests dos partits i les dures conseqüències que podria reportar aquest ascens

1.- Xupar Girona a la tele més del que ja xupem amb el (puta) Futbol cat i en contrapartida enviar a una encara més marginal posició el nostre estimat Degà.

2.- El fluxe d'inversions econòmiques per part de les institucions s'incrementarà de forma exponencial a les arques d'un club tant morós com el girona (qui no recorda les diverses vegades que s'han emplenat portardes de diari degut als inpagaments de salaris durant aquesta temporada??), cal preguntarse a quines butxaques de quin directiu fraudolent aniràn a parar mentre la resta d'equips dignes de les comarques gironanines han de batallar pel dia a dia. No oblidem que en la mateixa ciutat el basquet és més insolvent que el forum filatèlico, és intolerable que és llencin més diners en un club que no té ni afició competitiva ni història per ser a 2a

3.- Per orgull de Palamosins, per història i perquè la província és i serà Blaua i Groga no es pot permetre

us vam guanyar els colors!
cap club més històric que el Palamós!

8 comentaris:

Coquito Rodrigues ha dit...

Últimament estic molt d'acord amb la bertinha:
Jo no vull que els meus diners i els dels contribuents vagin a un equip morós, sense carisma i sense afició.
No vull que els meus diners i els dels contribuents vagin a un club que l'any que ve tornarà estar a segona B.

No vull que els meus diners i els dels contribuents vagin a agrandar les il·lusions de gent tan lamentable com la penya immortal o els supporters.

NO...JO DIC NO...

Guillem Mas ha dit...

jajaja coquito jo crec que podriem impulsar una campanya!!

és que m'ha agradat el lema: No... jo dic no...
podriem trucar en raimon perquè col·labores en un acte amb el seu tema "no"

"jo dic go al nirona"
Alcaldessa Puta!!!!!

Guillem Mas ha dit...

Bertinha, estic tant d'acord amb tu que m'afegeixo al teu escrit per tal de complementar-lo:

1: no oblidem que a la 2ª divisió existeixen equips amb una estructura organitzativa realment forta: Real societat, las palmas, Cadiz, Malaga, Sevilla atletico, etc.(filials, ojeadores, ciutats esportives...)

2: un club que es sotenta en una directiva que de moment no ha trobat recolzament d'un gran patrocinador (per exple akasvayu)quan saben des de fa temps que pujaran.

3: No oblidem que en la mateixa ciutat existeix un equip de basquet a la primera divisió nacional i que degut al gran deute estant obligats a desaparèixer. Si no hi ha ni diners pel basquet perquè n'hi han d'haver pel futbol?

4: la rancietat de l'aspecte tàctic de raul agne obliga a condenar la participacio del seu futbol en una categoria d'"èlit".

En fi, ells sabran.

Alcaldessa puta!!

I en Pagans, un gran puton!

Mr.VetSon ha dit...

evidentment desitjo amb fermesa que el girona no puji a la divisió de plata i pertant m'adhereixo a tot l'escrit fins els moment. Però tot i així no us heu plantejat el possible escenari d'aquí dues temporades??
jo n'estic segur que si pujessin a segona raul agne marxaria a un club amb més potencial... més que res pk seria l'artifex de l'ascens, i pertant es kedarien sense el pal de paller. la remodelació de l'estadi de montilivi (que és patètic), inversió en fitxatges i fitxes, àrbitres, despçaments... tot això arruinaria un club sense afició i dubtu força que amb la segona que és planteja (amb bons equips com reala, sporting, Cadiz...etc) dubtu que els resultats esportius acompanyesin i farien el ridícul... per tot això crec k tot i pugin no ens hem de preocupar: un club com el Girona FC no pot triompfar de cap de les maneres.

si no puja
EXCEL·LENT
si puja i s'arruina
MILLOR ENCARA

NO... JO DIC NO AL GIRONA


He He HERMANDAD
BLAU I GROC SÓN ELS COLORS DE LA PROVINCIA

Pessigollaire nº 44 ha dit...

PUTA EL CALONGE!

Like a Rolling Stone... ha dit...

Puta als que viuen en una divisió sense història i destinada a lloc de vacances d'una població i insulten el municipi que els hi ha donat un plat per menjar, un sostre per poder follar i una taula per poder apostar.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ja era hora! Es lunica manera que se de tu! Jajajaja!!!

Mr.VetSon ha dit...

una taula per poder apostar! jajaja! i un lavabo on poder bufar! jajajaj! una nevera on refredar tonica i uns fogons per tallar ful!