dilluns, 30 de juny del 2008

PUTA ESPANYA - DISTURBIS II PART


ENTRE VERGONYÓS I MISERABLE.

EXPOSO QUE:

De xarnegots n'hi ha molts, això es un fet, tothom ho sap, i tothom sabia que si ahir guanyaven els espanyols ho celebrarien pels nostres carrers com si res, però el que vaig veure ahir ja és digne de matar a la gent...patètic...

A GIRONA! Una ciutat on els taxistes són catalans, que hi ha senyeres als balcons tots els dies de l'any, on pots anar a comprar un shawarma en català i fins i tot els immigrants s'integren (els espanyols fills de puta no), vaig anar després del partit a fer unes gestions a emili grahit...CARRERS TALLATS, CENTENARS O MILERS de fills de puta amb banderes d'espanya amb toros i puta merda invaint els carrers, centenars de cotxes pitant amb banderes penjades dels retrovisors! però que es això? és que no hi pensem fer res??
Anava amb una finestra baixada, i un idiota s'em va acostar amb un drap d'espanya cridant "espanya espanya" i em va dir, "tu no pitas o ke?? eee ese no pitaaa!!" vaig parar i li vaig dir de tot, vaig perdre els nervis en absolut, hauria d'haver baixat del cotxe i apunyalar-li un ull amb un lleva-taps d'alumini, però la veritat es que jo era un i ells milers.... em vaig pasar la resta del viatge insultant a la gent per la finestra com si tingues el mateix satanàs a dins i cridant puta espanya amb les venes del coll més inflades que en muten-roshi fen un kame-hame, juro que estava pujant a monjuic i encara insultava als cotxes normals que baixaven i que potser no tenien res a veure. jajaja

En fi,

DEMANO QUE:

E.T.A. AJUDA'NS, els catalans són uns covards, bombes lapa a cotxes amb la E!!!!!




Em queda el consol que sé que alguns membres i co-membres de la HERMANDAD van fer alguna cosa al respecte.

S'ho mereixia!

6 comentaris:

Sant Judes ha dit...

Per cert, a alló de la gamberrada de la font que voliem fer de tirar fairy, hauriem d'haver anat ahir a alguna on s'estaven banyant aquests i tirar-hi 300 piranyes tropicals afamades, i , el monstre de banyoles si fes falta...

Coquito Rodrigues ha dit...

Això a Euskadi no passa...i per cert veig ke tadereixes a la comissió de punyalades a l'ull.

Sant Judes ha dit...

Es veu que els membres de l'hermandad al final no van fer res...
però han trobat mort un tio amb la samarreta de la selecció a alcala de henares!! si!! joasojasjoas

Pessigollaire nº 44 ha dit...

PUTA ESPANYA!!!

Anònim ha dit...

GORA ETA!!!! I VISCA TERRA LLIURE!!!!

Anònim ha dit...

Putos catalanes y vascos degenerados, lo unico que conseguis es ser españoles de segunda regional, nada mas, jamas, y repito JAMAS sereis independientes, para eso haria falta una guerra y nosotros somos mas, VIVA ESPAÑA campeona del mundo, y vosotros bastardos hijos de mil padres a seguir jugando con andorra con vuestra ridicula seleccion, tendrian que volver el caudillo y reventaros el culo a todos hijos de puta