dilluns, 1 de setembre del 2008

Torna Paco Varó




Estimats sectaris, fa pocs dies ús vaig informar sobre el nou himne del Palamós, el dels 110 anys. El tema en qüestió era d'un tal Paco Varó, un cantautor palamosí al qui jo vaig nomenar com a un personatge del poble. Vaig dir que el seguiria d'aprop i avui m'arriben noticies fresques. El passat 13 d'Agost el nostre Paco va estar tocant per la gent gran al geriàtric de Palamós, entretenint i fent la tarda més amena als vellets de la vila. Un gest que l'honra si senyor!!! Gràcies Paco. Esperem seguir tinguent notícies del nostre cantautor, notícies tan bones i agradables com les que, en aquesta ocasió, ens escriu la Mari.

4 comentaris:

bertinha ha dit...

Proposu que en paco varó faci un concert a la mitja part del partit de la Rapitenca perquè "al compàs de unos acordes se alegre el ambiente Bajo Ampurdanés"

PACOVAROHOOLINGANSLALARALARÀ

Anònim ha dit...

FILLS MEUS,EL PASTOR AMB GUANTS DE BELCRO TE UNA ALTRE SOLUCIÓ PER A LA VOSTRA FALTA D´ACTIVITAT SEXUAL.EL PAYO VARÒ M´HA DONAT LA IDEA.ANEU A EL PALAMOS GENT GRAN AMB UNA GUITARRA.TOTHOM SAP QUE EL QUE TOCA LA GUITARRA SEMPRE FOLLA.DEMANEU PER FER CONCERTS PRIVATS A LES HABITACIONS DE TRES YAYES EN TRES,I US LES ZUMBEU.TENEN ALZEIMER I AL CAP DE 3 MINUTS NO S´ENRECORDARAN.INTENTEU QUE NO SIGUI LA VOSTRA AVIA.SI NO TENIU MANIES ES IGUAL.EN PERE ALIU ES POT QUEDAR AMB ELS AVIS EXPLICAN-LOS ACUDITS DE L´EUGENIO.
FILLS MEUS,EL MON ESTA PLE D´OPORTUNITATS

Sant Judes ha dit...

em sembla be, pero qui toki la meva besàvia el mato!jajajaja


per cert pastor amb guants de belcro, desenmascarat!!!

Coquito Rodrigues ha dit...

Dr_tupé si ja saps qui és...