dimecres, 3 de setembre del 2008

NUDISME A LES GRADES

9 comentaris:

Anònim ha dit...

JAJAJASJSJAJJAJAJASJSJJ

NO TINC PARAULES!


Anna.

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hola bones,sóc en monti.Us escric per felicitar-vos per el blog.Una mica llempats,pero molt be.No s´ha tornat a parlar de la reunió de diumenge.Jo no podre ser-hi,perque m´en vaig de vacances,pero si em digueu l´hora i el lloc jo ho comunicare per missatge.
Vinga,merci

Tom Beiker ha dit...

Ei monti gràcies per felicitar-nos i no informar a la policia de l'existència d'aquest blog. Com que no s'han dit molts dies o horaris (només en Mendi ha aportat dia i hora més o menys concreta) demanarem un dia i una hora al PIJ i aquella serà l'hora i el dia que toqui. Molaria que vingués gent...la gent que ha de venir...és clar.

Sant Judes ha dit...

s'han de parlar de temes de scooter run!! ke es la setmana queve i necesitem gent que s'en cuidi de la barra!!

Anònim ha dit...

Jo em cuido de la barra jsjsjsjsj

Anònim ha dit...

jo m'en cuido de la guarra!

Anònim ha dit...

bones ,colla de jipis.

el tema de la reunió em sembla que es podria fer el diumenge a les 5 de la tarda en algun bar de mala mort , que tampoc serem tants . el diumenge el partit es a les 7 .

us saluda molt cordialment : La exelentisima Alcaldessa de l'Entesa

Guillem Mas ha dit...

Ei jefes!!!

Fixeuvos que al segon 30 d'aquest gran video de fondo se sent una veu que diu
DRET DIVÍ!!!


Boníssim
Alcaldessa Puta!!!