dilluns, 29 de setembre del 2008

ES COMENTA QUE M'HE MORT xD

11 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

EM REPETEIXO:

JOEL FOR PRESIDENT!

Anònim ha dit...

hahahahahahahhahahaahah

Anònim ha dit...

Diuen que es va muntar una orgia al teu enterro...

També diuen que van tocar els Bergants...

oi!

Like a Rolling Stone... ha dit...

Merda menys diners fàcils per guanyar al poker...

Sant Judes ha dit...

toni juga a la ruleta

Like a Rolling Stone... ha dit...

russa

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Es comenta que les empreses de gomina es plantegen tancar per una futura falta d'ingressos

Coquito Rodrigues ha dit...

L'Amador ja és el més gran de tots els skins. El rei ha mort...llarga vida al rei!!!

Coquito Rodrigues ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sant Judes ha dit...

M'ha agradat aixo del rei, aprofito per cambiar-me la foto!


Salutacions desde el més enllà,
El Rei.


p.d. Envieume una remesa de pots de "LOREAL" que aquí dalt van justos...

Anònim ha dit...

FILLS MEUS,EL PASTOR AMB GUANTS DE BELCRO TORNA A ESTAR AMB VOSALTRES.ESPERO QUE ESTIGUEU TOTS MOLT FELIÇOS,DONCS ESPERO QUE EL CLUB DEGA DE CATALUNYA SIGUI ARA L´HEREU DE L´IMPERI DE LES BICICLETES.
HEU PENSAT JA QUE FER AMB EL COS?
CREC QUE L´HAURIEN DE CREMAR I AMB LES CENDRES FER SUPOSITORIS,PERQUE AIXÍ PODRA ENCARA DONAR PER EL CUL UNA MICA MES.
RESPECTE A EN JOEL,CREC QUE ES FILL BIOLOGIC MEU,FRUIT D´UNA TORRIDA AVENTURA AMB UNA OVELLA MATARONINA.
ESTIMEU ANIMALS I ODIEU EL FEIXISME