divendres, 11 de juliol del 2008

QUE TOTHOM DIGUI LA SEVA!!!

Des de la cúpula suprema del bloc de la secta Hermandadd (o sigui, JO) s'ha decidit per unanimitat en votació secreta (si, de vegades discuteixo sol) donar llum verda a la proposta elocubrada pel molt honorable membre del nucli dur de la secta Christian Esteve Fernàndez el de les bicicletes, on demanaba la possibilitat de deixar comentaris al bloc sense ser un usuari registrat. Aquesta obertura cap a l'inmensitat de la xarxa no respòn a un voluntat de democratitzar la secta o dotarla d'un nou teixit heterogeni, simplement vol ser una possibilitat de dir la seva a tots aquells que seguiu el bloc (i m'han arribat veus que no sou pocs) sense ser membres. 
D'aquesta manera, qualsevol visitant pot posar el seu gra de sorra sobre aquesta muntanya de deliris i masturbacions senils anomenada Hermandadd. Només podeu fer comentaris, no nous escrits (primer heu de trencar-ho tot i matar a algú i seguidament convertir-vos en un altre ser superior de la secta).

Deixar palès en aquestes primeres línies de la nova era del bloc de la secta, que com que això no és una democracia i aquí mano jo, en cas de l'abús d'insults per part de gent que no dona la cara darrera d'un insípid anònim, tornarem a tancar les fronteres ideològiques del boc.

atentament el cap del gabinet de comunicació de la secta, 
Penis Àlvarez Erecte.


PD: Laporta és vegano.

11 comentaris:

Like a Rolling Stone... ha dit...

D'acord, no em sembla sel tot malament però tampoc vull que això s'acabi convertint en un blog sense pes, ple de comentaris de fans anònimes dient-me lo bo que estic.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

HAVIA DE PASSAR!!

Em disposava a entrar al blog quan em surt per sorpresa meva un misstatge d'advertencia: "Aquest Blog pot ferir la sensibilitat dalguns lectors, google no revisa els continguts d'aquest i cap blog pero....." Tot i que és millor això que no pas que un dia ens entrin el GEOS a casa a base amb matralletes!!

Jo també estic d'acord amb la proposata però penso com en Toni perquè és el que em passa a mi amb el mobil, tot el dia rebo missatges de noies desesperades dientme lo bo que estic!!!

Sant Judes ha dit...

Ara Ara!
el nostre líder (del blog i prou eh, no ens flipessim) ha escoltat la veu del poble i a donat llum verda a la meva proposta perque tothom hi pugui dir la seva, aixo si, si algú es passa de la ratlla, el farem callar.


p.d. Aixo que dieu per allà de les barbaritats que es diuen aqui, que si ho veu la policia que si bla bla bla, no se, mireu-ho atentament, tampoc hi ha hagut cap barbaritat fins ara, al cap i a la fi no hem publicat res que no s'hagui publicat abans a algun altre lloc, ampoc hem publicat obertament una destral i una serp o un : "hola , estem a favor de pegar les dones"
Es una observació...

Sant Judes ha dit...

Ah, jo també penso com vosaltres, des que visc en una planta baixa, he de tenir les finestres tancades dia i nit perque no entrin noies desesperades !

Mr.VetSon ha dit...

lo de l'advertencia ho he posat jooooo!! he pensat ke molaba el rotllo "parents advertisement, explicit content" jejejejeje!

evidentment ja en tinc prous de fans fent cua a casa meva... a la mínima que ens acosin hi hauran mesures...
però tampoc podem culparles... s'ha de dir que el nivell mig de l'hermandadd és tremendo/pivonazo/Déu... jo canviaria el nom per "Els hirresistiblesdd"
(no es pot perdre la h i les d's!!)

Mr.VetSon ha dit...

Christian he trobat molt adient l'adjectiu "desesperades" per les amants del tupé... jejejeje

HI HI HIRRESISTIBLESDD

Mr.VetSon ha dit...

Ahhh, m'en oblidaba... líder no... no,no... txx, tampoc passa res però Déu és més correcte... jajaja

Sant Judes ha dit...

Sieg mendi

Anònim ha dit...

em sembla bé. 44!!

Anònim ha dit...

viva españa

Mr.VetSon ha dit...

Y VIVA EL REY!!