diumenge, 27 de juliol del 2008

Fets, no paraules.

Veient els tràgic esdeveniments que han succeït d’ençà la publicació del meu últim article ( “conservem les nostres tradicions” 23-4-2008.) i davant la passivitat unànime de tots els nostres membres, finalment, m’he decidit a publicar el meu segon article. Sóc conscient, sense ser egocèntric i amb la humilitat que em caracteritza, que quan escrit un article les expectatives són molt altes. Espero estar a l’alçada de les circumstancies i no defraudar-vos.

El passat dilluns va haver-hi una reunió de l’Hermandad. En ella es va tractar sobre politiques que no interessen a ningú i distreuen sobre els temes realment importants ( ja semblem el POSE amb la llei del matrimoni de desviats o la de la desmemòria històrica!!!) Si us plau, centrem-nos en els temes que veritablement preocupen als nostres sectaris!!!!! Llògicament, i els que em coneixen de veritat ja saben a què em refereixo, vull parlar-vos sobre el Dret Diví. Cal recordar que és el fonament de la nostra ideologia i el seu qüestionament va servir perquè tot ens impliquéssim més en el blog a l’hora de catapultar-lo cap a nous horitzons.

Després de d’aixecar molta polseguera, el tema del DD va caure a l’oblit. Varem passar pàgina sense fer els deures i aquest fet ha estat un error del qual tots ens nem de sentir culpables.

El Dret Diví és un tema del qual no hi poden haver-hi discrepàncies i vull fer-vos-en memòria: N’HI VAN HAVER-HI. Es per això que publico aquest article amb la finalitat donar temps perquè TOTS els sectàries es pronunciïn sobre el DD. No cal recordar que en el nostre diccionari l’abstenció és una paraula sinònima del NO. Per tant proposo que tothom prengui publica, oberta i lliurement un posicionament sobre el DD. Proposo que qui hi estigui en contra sigui expulsat ipso facto de l’Hermandad amb deshonor i amb Bukake de tots.

Durant els mesos d’estiu l’excés de calor i d’alcohol fan disminuir, encara més, la meva capacitat neuronal. És per això que no he pogut elaborar cap de les meves frases cèlebres que tant em caracteritzen i acabaré amb el mateix crit marxista del meu darrer article: Educadors del món uniu-vos!!!

Espero impacient la vostra resposta.

DD o mort!!!

12 comentaris:

Coquito Rodrigues ha dit...

Jo crec que ja ens vam posicionar i qui més ki menys ja sap els ki hi està a favor i ki en contra. No ens fem repetitius.


Jo hi estic a favor, es més, he col·laborat penjant videos de formes d'educar més enllà de les nostres fronteres...

DD o mort!

Dorian ha dit...

Estic en total desacord amb les teves declaracions. No crec que es fer-nos repetitius sinó tancar definitivament un tema que ja fa massa que dura. Si tant clar està qui són els que tenen un posicionament contrari al Dret Diví perquè no s’ha emprés cap mena d’acció contra ells?

Mr.VetSon ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mr.VetSon ha dit...

A LA PUTA FORCA! MORT ALS HERETGES!

DD O MORT!
HE HE HERMANDADD!

Like a Rolling Stone... ha dit...

Una cosa estic d'acord amb l'humil, amb el tema de no fer els deures. Aqui tots parleu molt però ningú mai a exercit el DD.

PD.- m'importa una puta merda el Bukake mentrestant cada cop que vagi a la plata tingui un GinToni a sobre la barra

Dorian ha dit...

No t’equivoquis, hi ha gent que sí que l’ha exercit. Tu un d’ells, en una altre modalitat (ja ens entenem).

I no et preocupis seguiràs tinguent els gintonis. Això és tot el que tot el que us preocupa: alcohol i festa.

Coquito Rodrigues ha dit...

si que hi ha hagut membres de l'hermandad que han fet els deures en aquest sentit.

El maltractament psicològic seria una altra modalitat aplicada per exemple per membres com el ja nomenat den rockstar.

A la pregunta de l'humil sobre perquè no s'ha empres cap mena d'acció dic jo: "potser no tenim tan poder i estem tan coesionats com ens pensavem..."

No se...si voleu passem llista un dia i a mà alçada...i que podem mirar-nos als ulls...votem a favor del Dret Diví. Si així alguns han d'estar més tranquils, endavant!!

El meu és totalment favorable al si al DD.

Vota Si!! Si al Dret Diví!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

DD O MORT!!

Sant Judes ha dit...

DD i MORT

L'Hetero ha dit...

DD bebent una Guiness...

Anònim ha dit...

be, com tots sabeu, sóc un defensor afèrrim del dret diví, i si, ... jo també l'he exercit!! i ben orgullós que n'estic!! és més, ho tornaria a fer!!! i penso fermament que tots aquells membres de l'hermandad que no estigun a favor del dret diví, han d'abandonar immediatament la nostra comunitat sectaria!!!! no es mereixen estar entre nosaltres!!! quina colla de tous!!!! calsasses!!!!

Mr.VetSon ha dit...

ARA ARA!!
CALÇACES!!!!

TOTS JUNTS:

"NO ÉS VIOLÈNCIA, ÉS EDUCACIÓ"