dimecres, 23 de juliol del 2008

PERVERSIONS SEXUALS

En aquesta solitaria matinada d'estiu i près per l'avorriment corresponent, m'he decidit fer la meva primera aportació a aquest magnífic blog i font de saviesa.

Navegant per la xarxa m'he trobat a un parell d'enllaços que m'han inspirat a obrir una nova secció (i si ja estava oberta doncs reobrir-la), el tema de la qual sempre és present en les nostres converses: 

LES PERVERSIONS SEXUALS MALALTISSES

Més enllà de l'arxiconegut Bukkake, en aquesta secció queden obertes totes les aportacions (vídeos, experiències personals, fantasies malaltisses...) que se'ns passin per aquest cap tant pervers i brut que tots tenim i que és un dels trets comuns de tots els membres.

Així doncs la meva primera aportació fa referència a aquests dos videolinks on hi ha una barreja de pastisseria i...una gran dosi d'imaginació malaltissa (no té un altre nom) que mai se m'hagués passat pel cap. No tenen ni desperdici ni paraules per descriure-ho....

Aquests vídeos fan referència a una pràctica sexual anomenada Flatofilia, si no sabeu el què vol dir potser ho intuireu...

Espero que ho gaudiu...



P.D: Que consti que personalment no trobo cap tipus d'excitació sexual... L'objectiu d'aquesta secció és purament informatiu...

Seguiré a la recerca de noves propostes...

12 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

Crist beneit!

com pot haver-hi gent ke li agradi això...
però és boníssim!jajaja

per cert, la proposta és més que encertada! més perversió!YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Anònim ha dit...

Sois todos juntos una panda de aturados mentales i pervertidos pseudo-psicopatas con ramalassus zoofilicos además de ser unos hooligans de pa sucat amb oli. Espremos que en swansea ese os de vuestro merecido! Viva españa viva el rey, viva el orden i la ley! Viva el cuerpo de la guardia civil! ETA matalos! ( Sparrer)

Mr.VetSon ha dit...

correcciooooooooooooooooo!

no som de "pa sucat amb oli" som
"d'ojete sucat amb oli" jeje

lo de zoofilics pot ser, perque l'altre dia vaig follar-me la teva mare... o lo ke hi havia sota aquella mata de pel llardos...

Sparreeeeeeeeeeeeeeeeeer tsss tsss chupa aquí! jajajaja!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Oh!! Esparrer!!! Estas viu!!
Mira qui parla!! LSKINHEAD del 3 al 4!! Jajajajaja!!!!

Es cert som una gran panda de zoofilics!! I jo diria més!! De Hooligansneonazisanhipisgays!!!

Ja ho cataras!!! Tranquil....!
(Sergi)

L'Hetero ha dit...

Per l'Sparrer.

Ets un xarnegot de merda i el ke has vist als vídeos t'ho farem tots un per un a la teva puta cara tot i sabent ke et posaras catxondo...

P.D Diga-li a la teva mare ke es depili que sino ho passarem tots malament practicant la zoofilia que tant ens agrada.

Sant Judes ha dit...

joasjosajoasoja edu no t'enteres de res josajoasoasjo

Anònim ha dit...

Efectivament senyor edu no t'enteres de res... i permete'm que et digui que ets un motivat de la ostia. Mira que pendre't el missatge en serio... En fi... sobren les paraules
(Sparrer)

L'Hetero ha dit...

Per l'Sparrer

Val si, no m'entero de res. Per aquest nick no et conec de res. I jo kè sabia que eres colega. Les meves disculpes.

L'ull que tot ho veu ha dit...

Deixeu-vos de disculpes i mariconades d'aquestes i penjeu coses de perturbat mental d'una vegada!!!

He dit.

Sant Judes ha dit...

araa ara!!

volem videos de pilinguis menjan-se els cagars que suren en lavabos embossats i fent-se entrepans de tampax usats amb sida profunda!

Mr.VetSon ha dit...

encara que ho intentes... amb totes les meves forces... crec que em seria impossible escriure quelcom més asqueròs...

Anònim ha dit...

Disculpes accepatdes senyor edu. Ja ens presentarem com deu mana en la pròxima ocasió i axi espero poder insultar impunement sense represalies. Salut! ( Sparrer)