dissabte, 29 de març del 2008

NOVA SAMARRETA, QUE JA TOCAVA!


Aquí teniu la meva proposta per les noves samarretes de la molt honorable hermandad del palamós, per variar una mica ho podriem fer, samarreta de color verd militar (fosc) , i lletres negres, o d'aquest color si ho preferiu...
Volia fer més dissenys i llavors triem entre tots el que més agrada, però se m'han acabat les idees, a més aquesta, personalment em sembla fantàstica, tot i que si algú vol fer-ne alguna més que la faci ja i ho penji aquí.
La questió és, que s'han de fer JA, perque s'ens acaba el temps i han d'estar enllestides per la presentació oficial del dia 20.
Dieu la vostra i opineu, i ens hi posem el més aviat possible!!
I alló que deiem de fer un logotip d'un tauro amb una llança clavada, doncs sincerament, jo no se dibuixar, però el que si que farem aquest dimarts, es fer-ho en una pancarta, en la oficial de l'hermandad.
oi!

2 comentaris:

Sant Judes ha dit...

Les lletres de baix s'haurien de retocar, amb una forma diferent i un altre tipus de font per exemple

Mr.VetSon ha dit...

jajajiajaja! jo trobo que és massa agressiva... tampoc som uns malotes i molaria una camiseta que ens poguem posar per anar a qualsevol lloc, no?? aviam si la penya es motiva i fa alguns dissenys!!