dimarts, 3 de febrer del 2009

ALE HOP

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ratzinger Z, crea un altre blog!!!! Encara que aquest es segueix mirant, ningú hi escriurà res...

RATZINGER Z ha dit...

Aviam dema que en pensa Lord Perci Perci.
No se, ja veurem.
Ara resulta que tenim fans en aquest blog.
Visca els anonims.
Tu que hi dius Perci?

Kryten ha dit...

Ja veurem de moment crec ke és una mofa si lo del blog és veritat i ke no m'ha arribat cap invitació per entrar-hi. Se veure quan no em volen, de moment dir-te que jo vaig veure al mirador de tossa com un d'aquests picus se la fotia volent vacilar la penya plegant a la curva, es veu ke tenia una r i va voler provar de plegar amb el transatlantic de la guardia civil, doncs es va fotre una nata ke déu n'hi do. amb el mirador ple de gom a gom XDDD!

Per la resta, me la pela tot! Jo seguiré animant el palamós i si l'hermandad no em vol, em sap greu però això s'avisa, quan es deixen enrera germans és pk són rebuig orgànic i ara em toca, o ens toca ja que em permeto la llibertat d'incloïr en ratzs i el pastor ser fems per l'adob de la deslleialtat.

Tot i així i davant el benefici del dubte, HEHE, HERMANADAD!

RATZINGER Z ha dit...

be, doncs aqui ens quedem de moment. Almenys fins que en Perci esbrini que coi ha passat.
Doncs res, avui m'hen vaig a girona amb la dona i el nen.
Ens veiem a la tarda, aviam que.

Kryten ha dit...

Veig tres opcions en espera de si ens deixen accés al nou blog:

-Abandonar el blog i buscar-ne un altre de similar

-Abandonar el blog i crear-ne un de nou amb els repudiats, una mena de leproseria de l'humor cínic.

-Abandonar-ho tot.

Jo em decanto per fer-ne un de nou. De fet ja el tinc creat, em falta penjar-lo.